۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۵۰۱۳۰۶
آیت الله حیدری:

حرمت شکنی آل سعود در ماه رمضان پشتوانه آمریکایی دارد

آیت الله حیدری با اشاره به اینکه نتیجه قهری دور شدن آل سعود از خدا و مردم افتادن در دام آمریکا است، گفت: جنگ افروزی و حرمت شکنی آل سعود در ماه مبارک رمضان با استناد به طاغوت و شیطان بزرگ انجام می شود.
آیت الله محسن حیدری

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و ضرورت انس با قرآن کریم و توجه به معنویت و تهذیب نفس، بیان داشت: درباره عمکرد کشورهای مرتجع منطقه به ویژه عربستان سعودی در زمینه جنگ افروزی و حرمت شکنی ماه مبارک رمضان باید گفت که چنین جنگ افروزی هایی با استناد به طاغوت و شیطان بزرگ انجام می شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هر انسانی نیازمند پناهگاه است، خاطرنشان کرد: خداوند پناهگاه انسان های مؤمن است و مردم را پناهگاه زمینی خود قرار داد و حکومت بی اعتماد به خدا و فاقد پایگاه مردمی دنبال پناهگاه شیطان و شیطانیان خواهد گشت.

امام جمعه موقت اهواز پناه شیطان شدن را نتیجه قطعی دور شدن از خدا و مردم بیان کرد و گفت: عربستان سعودی گرچه سودای داشتن خانه خدا و پیروی از سیره نبوی را سر می دهد اما در حقیقت عملکرد و اقداماتش گویای اموری است که با خداوند و سنت رسولش ارتباط ندارد؛ و از سوی دیگر با داشتن حکومت ارثی، انتصابی، زورکی و غیردموکراتیک فاقد پایگاه مردمی بوده و مردم نیز در دید آنها جایگاه و ارزشی ندارند.

آیت الله حیدری نتیجه قهری دور شدن آل سعود از خدا و مردم را افتادن در دام آمریکا دانست و افزود: دادن همه امکانات طبیعی و پول به آمریکا برای گذران و حکومت داری چند روزه است و آل سعود تصور می کند که ندادن چنین امکاناتی به آمریکا به علت فقدان پایگاه مردمی و الهی، سقوط شان را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: تعلق خاطر عربستان سعودی به آمریکا تا زمانی ادامه خواهد یافت که شکست دامن گیر آل سعود شود؛ چرا که سنت الهی این است که پایان دور شوندگان از بارگاه الهی و مردم شکست و خاری خواهد بود حتی اگر همه شیاطین دنیا به فریادرسی برسند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه محمدرضا پهلوی و صدام حسین در نتیجه دوری از خداوند و مردم سرشکستگی را دیدند، اظهار داشت: مردم عربستان در صورت تصمیم گیری برای ایستادگی در برابر طاغوت، نصرت الهی را به دست خواهند آورد و آمریکا هیچ پشتیبانی از حاکمان این کشور انجام نخواهد داد./9456/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات