۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۵۰۱۲۶۱
امام جمعه سابق تبریز:

۲۲ سال شاهد حضور انقلابی مردم آذربایجان بودم/ در برابر فتنه گران بایستید

آیت الله مجتهد شبستری با بیان اینکه ۲۲ سال شاهد حضور انقلابی مردم آذربایجان بودم، گفت: هر جا دیدید عده ای به دنبال تضعیف روحیه انقلابی مردم هستند در برابر آنها بایستید و مقاومت کنید.
آیت الله مجتهد شبستری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، عضو مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار با اقشار مختلف مردم و مسؤولان آذربایجان‌شرقی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: باید از لحظه لحظه روزهای ماه رمضان بهره کافی برد.

وی با بیان اینکه این ایمان و اعتقاد مؤمنان است که آنها را در میدان‌های مختلف به پیش می برد، افزود: اگر در صدر اسلام عده‌ای اندک توانستند کلام الهی را با پیروزی بر کثیری بر کرسی بنشانند، به خاطر ایمان، استقامت و صبر آنها بود که نمونه آن را در دوران دفاع مقدس دیدیم.

امام جمعه سابق تبریز با بیان اینکه جوانان این مرز و بودم در دوران دفاع مقدس و در جنگی نابرابر و با تجهیزاتی اندک دشمنی که جهان در پشتیبانی از او بپا خواسته بود ایستادند، ادامه داد: همین ایمان، استقامت و صبر این جوانان بود که دشمن را از کشور راند و این ملت را پیروز کرد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی مختلف و دشمنی های فراوان مستکبران جهانی با ملت بزرگ ایران، گفت: ملت ایران در پی این دشمنی‌ها و تحریم های مختلف در تنگنا قرار گرفتند اما باز مقاومت کردند و اجازه ندادند که آرمان‌های آنها زیر پا بماند، چون صبر انقلابی داشتند و این صبر را از شهدای کربلا آموختند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور 22 ساله خود در تبریز، افزود: در طول این 22 سال شاهد بودم که هر جا نیاز بود و در هر صحنه‌ای لازم بود مردم برای راهپیمایی و یا انتخابات و هر جلسه‌ای حضوری پرشور و انقلابی داشتند.

وی ادامه داد: مردم آذربایجان در میدان‌های مختلف انقلاب پیشتاز بودند و با قدرت تمام حاضر شدند که نمونه آن را به دنبال حوادث فتنه سال 88 در 8 دی مشاهده کردیم که جرقه در هم پیچیده شدن فتنه را در کشور زد و دیدیم که مردم ایران در 9 دی چگونه پرونده فتنه انگزی ها را مختومه کرد.

رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه نباید فریب دشمنان و منافقان را خورد، تصریح کرد: اگر دیدید یک عده می‌خواهند افکار و عقاید مردم نشانه رفته‌اند می خواهند مردم را در عقاید خود دچار ضعف کنند و روحیه انقلابی مردم را کمرنگ کنند در برابرشان ایستادگی کرده و اجازه ندهید به اهداف شیطانی‌شان دست یابند.

وی خاطرنشان کرد: امروز که تبریز را ترک می کنم به جهت توصیه های پزشکی است و از کسی رنجیده خاطر نیستم و باز به تبریز خواهم آمد چرا که هنوز نماینده مردم آذربایجان در مجلس خبرگان رهبری هستم و از شما درخواست دارم که با حمایت از حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم همواره در صحنه‌ها حاضر باشید و فتنه گران را مأیوس گردانید./854/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات