۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۵۰۱۲۵۳
رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد:

تقویت فعالیت های قرآنی لازمه رشد و پیشرفت فرهنگ جامعه است

رییس تبلیغات اسلامی لرستان تقویت فعالیت های قرآنی را لازمه رشد و پیشرفت فرهنگ جامعه دانست و گفت: در راستای تقویت معنویت در جامعه باید زمینه لازم برای تقویت انگیزه علاقه‌‌مندان به فعالیت های قرآنی را فراهم کرد.
رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد

حجت‌الاسلام فرزاد منصوری، رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، ماه مبارک رمضان را بهار قرآن خواند و بیان داشت: ارتقا و پیشرفت فرهنگ اسلامی در جامعه نیازمند تقویت فعالیت های قرآنی است.

وی با بیان اینکه بهترین ابزار حمایت و پشتیبانی از فعالیت های فرهنگی و قرآنی اجرای برنامه های متنوع و مفید قرآنی است، افزود: برگزاری این برنامه ها در نهادینه سازی و تقویت فرهنگ اسلامی مؤثر است.

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد یادآور شد: در ماه مبارک رمضان جلسات روخوانی، روانخوانی و تفسیر قرآن برگزار می شود و برگزاری این جلسات در تقویت انس با قرآن نقش آفرین است.

وی ادامه داد: در راستای برگزاری برنامه های قرآنی در ماه مبارک رمضان باید از تمام ظرفیت های دستگاه های فرهنگی به‌ ویژه حمایت از مؤسسات و کانون های قرآنی بهره مند شد.

حجت الاسلام منصوری هدف از اجرای برنامه ها و فعالیت های قرآنی را برگزاری ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه به ویژه بین نسل جوان دانست.

وی اظهار داشت: محافل انس با قرآن در سطح مساجد و مدارس، مسابقات فصلی، کلاس‌ های آموزشی و بکارگیری مربیان قرآنی در سطح شهر و روستاها در اولویت برنامه های تبلیغات اسلامی خرم آباد قرار دارد.

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد با بیان اینکه برگزاری مسابقات قرآنی، محافل انس با قرآن، کرسی های تلاوت و آموزش قرآن در شکوفایی استعدادهای جوانان تأثیرگذار است، گفت: برگزاری این مسابقات باید زمینه علاقه جوانان به سمت مفاهیم قرآنی را فراهم کند.

وی با بیان اینکه ایجاد، توسعه و حمایت از مؤسسات قرآنی و مؤسساتی که در زمینه گسترش فرهنگ و معارف قرآنی فعالیت می‌کنند، ضروری است، تصریح کرد: نه تنها در این ماه پربرکت بلکه در طول سال باید زمینه ایجاد انگیزه بین علاقه مندان به فعالیت های قرآنی را تقویت کرد./9459/۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات