۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۵۰۱۲۴۵
آیت الله نجفی:

پیروزی بر داعش نزدیک است

یکی از مراجع تقلید نجف اشرف تصریح کرد که مردم عراق باید نسبت به نفوذ دشمنان برای ایجاد فتنه و تفرقه هوشیار باشند.
حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف در دیدار با جمعی از شیعیان استان میسان عراق، ماه رمضان را ماه رحمت و غفران توصیف کرد و گفت: عبادت در روز و شب ماه رمضان از سیره ائمه اطهار (ع) است.

وی با اشاره به آخرین تحولات امنیتی و عملیاتی آزادسازی غرب استان موصل عراق تصریح کرد: باتوجه به رشادت و جانفشانی نیروهای امنیتی و اعضای بسیج مردمی در دفاع از اراضی و مقدسات عراق، پیروزی نهایی بر جریان تروریستی داعش نزدیک است.

این مرجع تقلید تاکید کرد که مردم عراق نباید خانواده‎های شهدا و مجروحان را فراموش کنند و همچنان به یاری آن‎ها بپردازند.

وی خواستار هوشیاری مردم عراق نسبت به هر گونه فتنه و تفرقه انگیزی دشمنان و تزلزل امنیت در این کشور شد و خاطرنشان کرد: مردم عراق اگر وحدت و همبستگی خود را حفظ کنند دشمنان توان نفوذ در میان آن‎ها و ایجاد تفرقه را نخواهند داشت.

حضرت آیت الله نجفی بیان داشت: عراق یکی از کشورهای دارای ثروت و منابع ملی بسیار است و ظرفیت قرار گرفتن در رده کشورهای پیشرفته و توسعه یافته جهان را دارد اما مردم این کشور وظیفه دارند که با همبستگی و همکاری مشترک، عراق را به جایگاه اصلی خود برسانند زیرا همه ما نسبت به این کشور در نزد خداوند متعال مسؤول هستیم.

وی بر ضرورت پیروی از سیره و اخلاق ائمه اطهار (ع) تاکید کرد و ادامه داد: مومنان باید مبانی اصیل اسلامی و حقیقی بر گرفته از پیامبر اکرم (ص) را برای جهانیان تبیین کنند./994/ب۹۰۲/د

ارسال نظرات