۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۵۰۱۲۴۲
معاون آموزش حوزه علمیه لرستان مطرح کرد؛

اعلام تکمیل ظرفیت پذیرش حوزه علمیه لرستان

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان با اشاره به قبولی ۲۴۶ نفر در آزمون ورودی حوزه، گفت: تکمیل ظرفیت پذیرش ۳۶۶ نفر اعلام شده است.
حوزه

حجت الاسلام سید محمدباقر موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اینکه یک هزار و 289 طلبه لرستانی امتحانات پایان ترم خود را می گذرانند، بیان داشت: طلاب با گذراندن امتحانات پایان ترم بنا به موقعیت تحصیلی خود، پس از موفق شدن در امتحانات پایه های بالاتر حوزه را در سال تحصیلی جدید می گذرانند.

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان عنوان کرد: امتحانات پایان ترم حوزه در پایه های یک تا 10 تا نیمه دوم خردادماه در حال برگزاری است.

وی با اشاره به پذیرش طلاب جدیدالورود در سال تحصیلی آینده، افزود: طلبه هایی که در سطح یک فارغ التحصیل می شوند به مدارس سطح دو منتقل می شوند.

حجت الاسلام موسوی با یادآوری اینکه در آزمون ورودی پذیرش طلاب نوورود در آزمون کتبی 246 نفر نمره قبولی را کسب کرده اند، خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان پس از شرکت در مصاحبه، دوره های آموزشی اختبار و تثبیت را پس از ماه مبارک رمضان در مدارس حوزه می گذرانند.

کیفیت محوری، عامل مهم در پذیرش طلاب نوورود

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان در ادامه یادآور شد: تکمیل ظرفیت پذیرش حوزه لرستان 366 نفر اعلام شده است، در این راستا تلاش می شود کیفیت فدای کمیت نشود.  

وی با بیان اینکه در پذیرش طلاب کیفیت محوری در اولویت قرار دارد، بیان کرد: تلاش می شود افرادی پذیرش شوند که از نظر علمی، اخلاقی و شخصیت فردی و اجتماعی بتوانند در حوزه فعالیت داشته و فردی موفق برای آینده جامعه باشند./9459/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات