۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۵۰۱۲۳۶
جبهه العمل اسلامی:

اعتصاب غذای زندانیان فلسطینی به پیروزی رسید

جبهه العمل اسلامی لبنان از صبر و استقامت اسیران فلسطینی اعتصاب کننده در زندان های صهیونیستی تقدیر کرد.
جبهه العمل اسلامی لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه العمل اسلامی لبنان که ریاست آن را شیخ زهیر الجعید برعهده دارد، با اشاره به پیروزی اعتصاب غذای زندانیان فلسطینی در زندان های صهیونیستی تصریح کرد: این جنبش آزادی و کرامت توانست با انقلاب معده های خالی که بیش از 40 روز طول کشید بر رژیم صهیونیستی کینه توز پیروز شود.

این جبهه افزود: وحدت و یکپارچگی اسیران اعتصاب کننده و پایبندی آنان به یک رهبر، همبستگی ملت و گروه های مختلف فلسطینی و همچنین همبستگی ملت های عربی و اسلامی و آزادگان جهان با اسیران سبب شکست صهیونیست ها و شکسته شدن هیبت و قدرت آنان شد.

گفتنی است اسیران فلسطینی که از ۱۷ ماه آوریل گذشته به منظور تحقق خواسته های مشروع و عادلانه خود در زندان های رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده بودند، در نهایت در چهل و یکمین روز اعتصاب غذا و اولین روز از ماه مبارک رمضان بر سازمان زندان های صهیونیستی پیروز شدند.

عیسی قراقع رییس هیات امور اسرا و آزادگان تاکید کرد که حدود ساعت ۴ بامداد امروز شنبه طی تماس تلفنی با حسین شیخ رییس هیات امور مدنی به او ابلاغ کردم که اسرا و در راس آن ها مروان برغوثی پس از ۲۰ ساعت مذاکره با سازمان زندان های صهیونیستی در زندان عسقلان به توافقی با این سازمان برای تعلیق اعتصاب غذای خود دست یافته اند و بر همین اساس اعتصاب غذای خود را به حالت تعلیق درآورده اند.

در همین حال شبکه الجزیره نیز اعلام کرد که اسرای فلسطینی ۲۴ ساعت اعتصاب غذای خود را به حالت تعلیق درآورده اند تا ببینند سازمان زندان های صهیونیستی به تعهداتش مبنی بر تحقق خواسته هایشان پایبند خواهد بود یا نه.

العمل اسلامی لبنان در بخش دیگری از پیام، انفجارهای تروریستی علیه مسیحیان مصر که به کشته شدن جمعی از شهروندان در منطقه منیای جنوبی شد را محکوم کرد.

در این پیام آمده است: این جنایت های تروریستی خونین با هدف ضربه زدن به امنیت و ثبات و همبستگی ملی و همچنین کاشت بذر فتنه و شکاف میان قشرهای مختلف ملت مصر صورت گرفت.

جبهه العمل با عرض تسلیت به خانواده های قربانیان، از مردم مصر خواست وحدت و یکپارچگی خود را در برابر پروژه های فتنه طایفه ای حفظ کنند./980/ب902/د

ارسال نظرات