۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۵۰۱۲۳۰
امام جمعه پادختر:

ماه رمضان دانشگاه انسان سازی است

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه ماه مبارک رمضان دانشگاه انسان سازی است، گفت: در این ماه باید صفات بد را از خود دور ساخت و اخلاق و رفتار خود را تقویت کرد.
ماه رمضان

حجت الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، ماه مبارک رمضان را ماه نزول قرآن، ماه مغفرت، بخشش و نیکوکاری عنوان کرد و بیان داشت: این ماه پربرکت دانشگاه انسان سازی است.

وی با بیان اینکه رمضان ماه آشتی با پروردگار است، افزود: باید از این ماه به خوبی استفاده و به سمت خوب شدن حرکت کرد.

امام جمعه پلدختر اظهار داشت: با دور کردن صفاتی همچون غیبت، تهمت زدن و دروغ گفتن باید در جهت تقویت اخلاق معنوی گام برداشت.

وی با اشاره به فعالیت مبلغان اعزامی در ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد که در این ماه پر برکت در جهت تقویت تقوا، معرفت، تهذیب و تزکیه نفس نقش آفرین شد.

حجت الاسلام سوری ماه مبارک رمضان را ماه تکیه بر ارزشها خواند و گفت: با تبیین و تقویت ارزشها بین جوانان باید این نسل را در برابر هجمه های دشمن مصون ساخت.

وی با اشاره به رسالت خطیر مبلغان در زمینه تبلیغ، بیان کرد: این قشر با تبیین ارزشها و آموزه های دینی در این ماه پربرکت به رسالت خود عمل می کنند.

حجت الاسلام سوری با تأکید بر توجه به یتیمان، نیازمندان و مستضعفان در ماه مبارک رمضان، بیان کرد: کمک به این قشر به معنای توجه ویژه به خداوند است و مورد رحمت و مغفرت خدای متعال قرار خواهیم گرفت./9459/۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات