۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۵۰۱۲۰۰
عضو ارشد حزب الله:

لبنان گذرگاه آمریکا و رژیم صهیونیستی نخواهد بود

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت که دوران اسرائیل به پایان رسیده و لبنان گذرگاهی برای این رژیم و آمریکا نخواهد بود.
حجت الاسلام حسن بغدادی از اعضای ارشد حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسن بغدادی عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در نشستی که از سوی جمعیت امام صادق(ع) در منطقه شمسطار برگزار شد، گفت: اخراج اشغالگران صهیونیستی در سال 2000 از خاک لبنان یک پایگاه تاریخی در نبرد با دشمن صهیونیستی بود.

وی افزود: رژیم صهیونیستی برای اینکه شکست خود را توجیه کند مدعی شد که با هدف اجرای قطعنامه 425 سازمان ملل و بدون هیچ قید و شرطی خارج شده است اما رژیم تا آن سال از اجرای این قطعنامه به شدت خودداری می کرد.

عضو ارشد حزب الله تأکید کرد که رژیم صهیونیستی در سال 2006 مجددا متحمل شکست شد تا کذب بودن ادعای صهیونیست ها برای همگان روشن شود.

حجت الاسلام بغدادی ادامه داد: دوران صهیونیستی به پایان رسیده و حمایت و یاری آمریکا و برخی دولت های عربی نیز فایده ای ندارد. گرچه ارتباط و همکاری اسرائیل با برخی کشورهای عربی برای همگان آشکار شده است اما این مساله هیچ تغییری در معادله ندارد و لبنان گذرگاهی برای آمریکا و رژیم صهیونیستی نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه قدرت اصلی در اختیار محور مقاومت قرار دارد، اظهار داشت: سیاست های دونالد ترامپ هیچ تفاتی با سیاست های باراک اوباما رییس جمهور سابق آمریکا ندارد و حمایت از رژیم صهیونیستی با چاه های نفت همچنان ادامه دارد.

این روحانی لبنانی خاطرنشان ساخت که جنگ علیه عراق در سال 2003 و جنگ علیه لبنان در سال 2006  نبرد کنونی در سوریه سبب می شود تا رییس جمهور کنونی آمریکا از تکرار تجربه های دولت گذشته خودداری ورزد./980/ب902/د

ارسال نظرات