۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۵۰۱۱۵۶
نایب رییس مجلس:

سلب اعتماد مردم آثار جبران‌ناپذیری به دنبال دارد

پزشکیان با اشاره به این‌که سلب اعتماد مردم نسبت به نظام اسلامی آثار جبران‌ناپذیری به دنبال دارد، گفت: اگر در عمل به وعده‌ها کوتاهی شود، مردم نسبت به آینده نظام ناامید خواهند شد.
مسعود پزشکیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مسعود پزشکیان، نایب رییس مجلس شورای اسلامی امروز در جمع تعدادی از منتخبان شورای شهر تبریز با بیان این‌که مردم نیازمند مسؤولانی پاکدست، صادق و حق‌مدار هستند، اظهار داشت: بروز مسائلی چون رشوه، بداخلاقی‌، بیکاری جوانان و اعتیاد همواره مردم را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده است.

وی با تأکید بر این‌که مسؤولان باید پاسخگوی ملتی که در همه صحنه‌ها حضور و پشتیبان کشور هستند، باشند، خاطرنشان کرد: برای گذشتن از تمامی مشکلات موجود در جامعه راه حل‌های مناسبی وجود دارد که تنها با وحدت، همدلی، تعامل و هم‌اندیشی می‌توان آنها را عملی کرد.

پزشکیان با اشاره به اینکه دولت دوازدهم مسؤولیت سنگینی در قبال مردم و همچنین وعده‌های داده شده بر عهده دارد، افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت به همان میزان که مایه اقتدار و عزت ایران اسلامی شد، مسؤولیت حجت الاسلام روحانی در امور اجرایی کشور را سنگین کرده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که چهار سال فرصت برای تحقق وعده‌های انتخاباتی وجود دارد، تصریح کرد: همه باید خدمتگزار بی‌منت برای مردم باشیم، اگر می ‌خواهید مشکلات جامعه را متوجه شوید باید سطح خود را با قشر کم درآمد و مستضعف جامعه پایین بیاورید، آن زمان دغدغه‌های جامعه را می توانید درک کنید.

پزشکیان با اشاره به این‌که سلب اعتماد مردم نسبت به نظام اسلامی آثار جبران‌ناپذیری به دنبال دارد، گفت: اگر در عمل به وعده‌ها کوتاهی شود و یا مردم را نسبت به آینده ناامید کنیم، ضربه ‌های جبران ناپذیری پیش روی مسیر انقلاب اسلامی خواهد بود، مردم تشنه صداقت و مخالف نفاق، ریا و تزویر هستند.

وی با تأکید بر تعهد و تخصص در حل مشکلات کشور، خاطرنشان کرد: برای ایجاد تغییر و تحول در کشور نیازمند ایمان و باور به ظرفیت‌های درونی کشور هستیم، است؛ چرا وقتی هم پول، هم قدرت و هم اختیار داریم؛ نمی‌توانیم در کشور تغییر و تحول برای حرکت شتابان در مسیر توسعه ایجاد کنیم؟ مشکل در باور به توانمندی داخلی کشور است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که بنده انتقادهای زیادی به دولت دارم، افزود: مشکلاتی در این دولت وجود دارد که باید حل شود؛ ما باید با هم یکرنگ باشیم تا بتوانیم دردهای مردم را لمس کنیم؛ همه دنبال بهبود وضعیت فعلی کشور هستیم، اما باید دید کدام راهکار به صورت جدی عملی شده است./935/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات