۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۵۰۱۱۴۶

واکنش شیخ علی سلمان به محاصره رهبر شیعیان بحرین

دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین نسبت به محاصره شیخ عیسی قاسم و کشتار جوانان حامی وی واکنش نشان داد.
شیخ علی سلمان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین که در زندان آل خلیفه بسر می برد، در تماس تلفنی با خانواده اش، نسبت به حمله به منزل شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور و شهادت جمعی از جوانان در منطقه الدراز واکنش نشان داد.

وی گفت: بسیار زشت و ناپسند است که یک عالم و فقیه متقی در برابر چشم جهانیان در محاصره قرار گیرد و آزادی وی و ساکنان منطقه محل سکونتش مصادره شود.

این روحانی بحرینی مسؤولیت جان شیخ عیسی قاسم را متوجه آل خلیفه دانست و تصریح کرد: حکم ظالمانه علیه شیخ عیسی قاسم در راستای تحکیم سیاست ظلم و ستم طایفه ای برنامه ریزی شده و هدف قرار دادن پیروان تشیع صادر شد.

شیخ علی سلمان افزود: شهادت جمعی از جوانان و رسیدن به این جایگاه عظیم در دفاع از دین و عقیده و یاری رهبر را به خانواده های آنان تبریک می گویم. از خداوند متعال می خواهیم مجروحان را شفای عاجل عنایت کرده، زندانیان آزاد شده و امنیت بر وطن حاکم شود.

دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین خطاب به شهدا اظهار داشت: خداوند شما را جزا دهد که وظیفه خود را به بهترین شکل انجام داده و به سعادت ابدی رسیدید./980/ب903/د

ارسال نظرات