۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۵۰۱۱۳۷
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر:

اقدامات وحشیانه حاکمان بحرینی نوعی تبعیت از آمریکا و اسرائیل است

حجت الاسلام معبودی با بیان اینکه اقدامات وحشیانه حاکمان بحرینی نوعی تبعیت از آمریکا و اسرائیل است، گفت: سران بحرین از این که پایه‌های حکومتشان سست و لرزان شود در هراس هستند.
حجت الاسلام علی معبودی

حجت الاسلام علی معبودی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به اقدام سران بحرین در دستگیری شیخ عیسی قاسم، گفت: دستگیری رهبر شیعیان بحرین در حقیقت یکی از خواسته‌های حاکمان و سردمداران آمریکایی بوده است، چرا که حاکمان بحرین منتخب مردم نبوده و سران آمریکا و اسرائیل آنها را به قدرت رسانده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات وحشیانه سران بحران نسبت به ملت مظلوم بحرین، افزود: اقدامات سران بحرین در حقیقت نوعی تعظیم نسبت به اربابان خود آمریکا و آل سعود است که این امر نشان دهنده سرسپردگی و تبعیت محض از حاکمان غربی و دشمنان است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر قزوین در ادامه با بیان اینکه سران بحرین به دنبال رضایت اربابان خود یعنی آمریکا و اسرائیل هستند، اظهار کرد: اگر حاکمان بحرین مردم مظلوم را مورد ظلم و تعدی قرار می‌دهند به این دلیل است که می‌ترسند پایه‌های حکومتشان سست و لرزان شود و زمام امور از دست آنها خارج شود، از این رو برای ثبیت قدرت خود از اربابان خود دستور می‌گیرند.

وی در ادامه اقدامات وحشیانه سران بحرین را با حقوق بشر متضاد دانست و ابراز کرد: در کشوری که هر اقدام غیرانسانی و غیرعقلی رخ می‌دهد به طور مشخص نشانگر این است که حاکمان آن به دنبال پیاده کردن دستورات سران آمریکایی و انگلیسی هستند و از خود اراده‌ای ندارند، از این رو در این کشورها کمترین اثری از حقوق بشر وجود ندارد.

حجت الاسلام معبودی در ادامه تصریح کرد: فتنه‌گران برای خاموش کردن ندای مظلوم مردم بحرین دست به هر اقدام وحشیانه‌ای می‌زنند و از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کنند، از این رو دستگیری شیخ عیسی قاسم هم یکی از این اقدامات ظالمانه و غیر انسانی بوده است.

وی در پایان گفت: از خداوند متعال می‌خواهیم که ملت مظلوم و بی‌پناه بحرین را از چنگال ایادی و حاکمان مزدور و ظالم نجات دهد و دست استعمارگران غرب و شرق را از کشور آنها کوتاه کرده و آرامش را به آن کشور بازگرداند./873/۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات