۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۵۰۱۱۳۴
سفیر ایران در لبنان:

با همه توان از مقاومت اسلامی حمایت می کنیم

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت بر شکست همه توطئه های دشمنان مقاومت تأکید کرد.
محمد فتحعلی سفیر ایران در لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد فتحعلی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی امام حسین(ع) در منطقه انصاریه گفت: ما در جمهوری اسلامی در پرتو رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه ای به حمایت کامل خود از لبنان و ملت عزیز و مقاومت قهرمان ادامه خواهیم داد و تأکید می کنیم که دشمن صهیونیستی و استکبار آمریکایی با همه توان در راستای تضعیف محور مقاومت گام برمی دارد.

وی افزود: همه توطئه های دشمنان محکوم به شکست است و امت اسلامی با وحدت گروه های پویا و زنده در برابر توطئه بین المللی علیه جبهه مقاومت خواهند ایستاد.

فتحعلی با تبریک هفدهمین سالروز آزادی لبنان از لوث اشغالگران صهیونیستی تصریح کرد: مقامت اسلامی ادعای اسطوره ای بودن ارتش را رسوا ساخت و پیروزی را به همه امت اسلامی هدیه داد. تاریخ ثابت کرد که اراده و مقاومت و امید به خدا همچنان باقی مانده و با یاری خدا و به فضل خون شهدا و ایستادگی مقاومت می توان سرزمین ها را آزاد کرد.

سفیر ایران خاطرنشان ساخت: به نیروهای مقاومت که در طولانی ترین جنگ تاریخی عربی ـ اسرائیلی در برابر اشغالگران ایستاده و در دوران ذلت وخواری و توطئه علیه ملت های عربی مستضعف به پیروزی رسیدند، درود می فرستیم. آنان اراده واقعی مردم را در آزادی و حاکمیت و استقلال به نمایش گذاشتند و خون و جان خود را در راه جهاد و فداکاری تقدیم کردند تا بزرگترین پیروزی برای لبنان و اعراب و مسلمانان رقم بخورد.

وی در پایان گفت: به فضل خداوند و خون مجاهدان، امروزه با افتخار وعزت به افتتاح مجتمع امام حسین(ع) در منطقه ای می پردازیم که درس قهرمانی و عزت را از اباعبدالله(ع) فراگرفت./980/ب902/د

ارسال نظرات