۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۵۰۱۱۲۶

اقشار مختلف مردم با آیت الله مجتهد شبستری دیدار کردند

جمعی از مسؤولان استانی، روحانیت و اقشار مختلف مردم با آیت الله مجتهد شبستری امام جمعه سابق تبریز دیدار و از خدمات ارزشمند و حضوری انقلابی وی در استان آذربایجان شرقی در طول ۲۲ سال قدر دانی کردند.
دیدار  و وداع اقشار مختلف مردم با آیت الله شبستری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، جمعی از مسؤولان استانی، روحانیت و اقشار مختلف مردم امروز با آیت الله محسن مجتهد شبستری، امام جمعه سابق تبریز دیدار و از خدمات ارزشمند و حضوری انقلابی وی در استان آذربایجان شرقی در طول 22 سال قدر دانی کردند.

امام جمعه سابق تبریز در این دیدار با قدردانی از حضور مردم و ابراز احساسات آنها از عدم حضور در شهر تبریز، ابراز داشت: به جهت کسالت و تجویز پزشک برگزاری نماز جمعه و ایستاده خواندن نماز برای بنده مقدور نبود و به همین جهت از رهبر انقلاب خواستم تا بنده را از این منصب کنار بگذارند.

وی با بیان اینکه علقه ما با مردم آذربایجان همچنان باقی است و ارتباط با مردم غیور این خطه همچنان تداوم خواهد داشت، گفت: بنده هنوز نماینده مردم آذربایجان در مجلس خبرگان رهبری هستم و از این جهت نیز برای دیدار با مردم به این استان خواهم آمد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به لطف و محبت مردم آذربایجان به اینجانب، تصریح کرد: در طول این سال‌ها مردم با شکوه در نمازهای جمعه شرکت کردند و امروز علت کناره گیری من، وضعیت جسمانی برای اقامه نماز در حالت نشسته و بر روی صندلی است.

وی با اشاره به قرارگیری در روزهای معنوی ماه مبارک رمضان، ادامه داد: از همه مردم طلب حلالیت دارم و امید دارم که همچنان که بنده از مردم را از یاد نخواهم برد و دعاگویشان هستم آنها نیز مرا در این روزهای معنوی فراموش نکنند و در دعای خود ما را نیز مورد توجه قرار دهند.

رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با تأکید بر حفظ وحدت و اتحاد بر محور ولایت فقیه خواستار حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب به ویژه نماز جمعه شدند.

گفتنی است در این دیدار اقشار مختلف مردم، مسؤولان استانی و ائمه جمعه استان از شهرهای مختلف آذربایجان شرقی حضور داشتند./854/۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات