۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۵۰۱۰۷۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

شورای شهر طرح‌های تحول‌آفرین ارائه دهد

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه ایجاد تحول شهری نیاز به خلاقیت دارد، گفت: در این راستا شورای شهر باید طرح های تحول آفرین ارائه دهد.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان ظهر امروز در دیدار با منتخبان شورای شهر خرم‌آباد، گفت: اعضای جدید شورای شهر خرم‌آباد یک ترکیب با تجربه و در خط ولایت هستند.

وی ترکیب شورای شهر خرم‌آباد را ترکیبی ارزشی، ایمانی و ولایی خواند و افزود: شورای شهر خرم‌آباد در این دوره از یک پختگی و عقلانیت برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه شورای شهر نهادی پارلمانی محلی بوده که مسؤولیت برنامه ‌ریزی و نظارت را عهده دار است، بیان داشت: مسؤولیت برنامه‌ ریزی فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و عمرانی بر عهده شورای شهر است.

وی با تصریح بر اینکه رویکرد مردم در انتخابات شورای شهر خرم‌آباد رویکردی معنادار بود و به ‌سمتی می ‌رود که کار را به کاردان بسپارند، خاطرنشان کرد: این شورا باید برای ایجاد تحول شهری خلاقیت به کار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه بُعد سخت‌افزاری شهر مربوط به شهرداری است، ادامه داد: وظیفه شورای شهر طراحی بُعد نرم‌افزاری شهر است.

وی با تأکید بر اینکه  شورای شهر باید طرح‌های تحول‌آفرین ارائه دهد، اظهار داشت: شوراها باید اخلاص و نیت پاک‌ خود را حفظ کنند و قصد قربت داشته باشند، چرا که قصد قربت انسان را حفظ می‌کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه اعضای شورای شهر همدیگر را تحمل کنند و در کارها سعه‌ صدر داشته باشند، افزود: این اعضا باید ظرفیت کار دسته ‌جمعی را در درون خود به ‌وجود بیاورند و از تفرقه دوری کنند.

جدیت در انجام امور مورد توجه اعضای شورای شهر قرار گیرد

وی از دیگر وظایف مهم اعضای شورای شهر را حل مشکلات مردم خواند و گفت: در سایه این ویژگی باید در جهت رفع مشکلات مردم، ترافیک و کمبود فضای سبز و خیابانها جدیت خستگی ‌ناپذیری در پیش بگیرند./9459/۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات