۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۵۰۱۰۵۵
آیت الله طباطبایی نژاد:

خیران، سفیران و کارگزاران خدا در زمین هستند

نماینده ولی فقیه در اصفهان با تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، گفت: خیران، سفیران و کارگزاران خدا بر روی زمین هستند.
آیت الله طباطبایی نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان امروز در آیین افتتاح توزیع بن ارزاق خیریه امام محمد باقر(ع) ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، گفت: بر اساس روایات هر کار اهلی دارد و اگر از سوی عده ای ترک شود، اهل آن می آیند و آن را انجام می دهند و بر زمین نمی ماند، از این رو نباید برای بر زمین ماندن کار خیر غصه بخوریم، بلکه باید برای اینکه ما در جرگه خیران نباشیم، نگران شویم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: رسول خدا(ص) می فرمایند: خدا بندگانی را روی زمین دارد که مردم در حوائجشان به آنها مراجعه کنند، اینها سفیران و کارگزاران خدا هستند و از عذاب خدا در امانند.

وی به روایتی از امیرمؤمنان(ع) اشاره کرد و افزود: اگر کسی برای حاجتی به شما مراجعه کرد و شما او را پیش فرد دیگری فرستادید، بدان درست فکر کردی و تو اهل این خیر نبودی.

آیت الله طباطبایی نژاد اظهار داشت: خیران باید خداوند را شاکر باشند که این توفیق کارگزاری شامل حالشان شده و تلاش کنند که قدمی را جز برای رضای الهی برندارند تا مشمول این منزلت الهی شوند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان خاطرنشان کرد: به فرموده امام حسن مجتبی(ع) خداوند ماه رمضان را میدان مسابقه برای خلق آفریده است که از اطاعت خدا شروع و به رضایت الهی ختم می شود./202/1305/ب1

ارسال نظرات