۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۵۰۱۰۰۶

اعزام ۵۲ مبلغ به مساجد و هیأت های مذهبی مسجد سلیمان

حجت الاسلام قندعلی از تدارک برنامه های گسترده برای ماه مبارک رمضان و اعزام ۵۲ مبلغ و مبلغه به هیأت ها و مساجد شهرستان مسجدسلیمان خبر داد.
اعزام مبلغ

حجت ‌الاسلام علی قندعلی، رییس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: در ماه نزول و بهار قرآن برنامه های ویژه ای برای استقبال از ماه رمضان در نظر گرفته شده است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان با بیان اینکه اعزام مبلغ به مساجد و هیأت های مذهبی، برگزاری کلاس های روخوانی و روانخوانی بخشی از برنامه های دردست اقدام برای ماه مبارک رمضان است، گفت: برگزاری تفسیر قرآن، جزء خوانی قرآن کریم در 30 مسجد و هیأت مذهبی، برگزاری محفل انس با قرآن و پخش زنده مراسم جزء خوانی قرآن کریم از سیمای خوستان از جمله برنامه های این اداره در ماه مبارک رمضان خواهد بود.

این مقام مسؤول ادامه داد: حمایت از مراسمات ملی و مذهبی از جمله میلاد امام حسن مجتبی(ع)، برگزاری مراسم عزاداری در شب های قدر و شهادت مولای متقیان، شرکت هیأت های مذهبی و موسسات قرآنی در راهپیمایی روز جهانی قدس از دیگر برنامه های این اداره در ماه مبارک است.

حجت الاسلام قندعلی با اشاره به اینکه اعزام مبلغ در برنامه های این اداره جای خود را دارد، افزود: 52 مبلغ و مبلغه از طریق سامانه سجام و دفتر تبلیغات اسلامی قم به مساجد و هیأت های مذهبی شهرستان مسجدسلیمان اعزام می شوند.

وی در پایان عنوان کرد: بیان فضیلت ‌های ماه مبارک رمضان، فوائد روزه‌داری، اهداف روزه‌داری، اعمال شب‌ های قدر، پاسخگویی به احکام شرعی و برگزاری نماز جماعت از جمله وظایف مبلغان اعزامی است./303/9456/ب1

ارسال نظرات