۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۵۰۱۰۰۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

سلامت جامعه در سایه قرآن حفظ و ارتقا پیدا می کند

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه تبیین و تفسیر قرآن از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و در جامعه اثربخش است، گفت: سلامت جامعه در سایه قرآن حفظ و ارتقا پیدا می کند.
امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: جلسات تفسیر قرآن به مدت ۱۰  سال است که در لرستان برگزار شده و از شبکه افلاک پخش می شود.

وی افزود: جلسات تفسیر در طول سال به صورت هفتگی در دانشگاه ها، مساجد، نهادهای نظامی و انتظامی و بین تمام اقشار جامعه برگزار می شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: این جلسات تفسیر قرآن در ماه مبارک رمضان نیز به صورت روزانه برگزار می شود که مورد استقبال و توجه مردم قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه جلسات تفسیر قرآن ما مورد عنایت رهبر معظم انقلاب نیز  قرار گرفت، خاطرنشان کرد: سال گذشته رهبری پیامی برای این جلسه تفسیر ارسال کردند که موجب شد انگیزه کار ما را قوی تر شود.

ضرورت روشنگری و بصیرت بخشی در جامعه با تبیین آموزه های قرآنی

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه تبیین و تفسیر قرآن از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و در جامعه اثربخش است، بیان کرد: سلامت جامعه در سایه قرآن حفظ و ارتقا می یابد.

وی با تأکید بر ضرورت روشنگری در جامعه با تبیین مفاهیم و آموزه های قرآنی خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی در سایه قرآن است.

نماینده ولی فقیه در لرستان هدف از برگزاری جلسات تفسیر قرآن را منشأ قرار دادن این کتاب آسمانی در عرصه های مختلف زندگی فردی و اجتماعی عنوان کرد و گفت: می خواهیم با تبیین و تفسیر آیات قرآن این تعالیم را منشأ همه فعالیت های علمی و عملی بدانیم./9459/۳۰۲/ب2

 

ارسال نظرات