۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۵۰۰۹۹۲
عضو مجمع نمایندگان حوزه:

برنامه ریزی درست راه حل عبور از رکود اقتصادی فعلی است

حجت‌الاسلام صادق نژاد رونق اقتصادی را برای هر کشوری یک ضرورت دانست و اظهار داشت: اگر بخواهیم در وضعیت کشور تغییر و تحولی ایجاد شود، بایستی مدیران توانمند و متخصص در این راستا برنامه‌ریزی‌های درست انجام دهند.
اقتصاد

حجت‌الاسلام علی صادق نژاد نماینده طلاب و فضلای شهرستان لنگرود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا بابیان اینکه یکی از وظایف مهم مسؤولان گوش فرادادن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب است، اظهار داشت: درواقع رهبر معظم انقلاب در بخش‌های گوناگون به مسؤولان توصیه‌های می‌کنند که مسؤولان بایستی به این توصیه‌ها گوش فرا دهند و آن‌ها را در مسائل روز اجرایی کنند.

وی ادامه داد: اگر مسؤولان و مدیران کشور به آن توصیه رهبر معظم  انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی توجه می‌کردند و پایبند بودند امروز از لحاظ اقتصادی در وضعیت خیلی بهتر قرار داشتیم.

حجت‌الاسلام صادق نژاد رونق اقتصادی را برای هر کشوری یک ضرورت دانست و اظهار داشت: اگر بخواهیم در وضعیت کشور تغییر و تحولی ایجاد شود، بایستی مدیران توانمند و متخصص در این راستا برنامه‌ریزی‌های درست انجام دهند.

نماینده طلاب و فضلای شهرستان لنگرود عنوان کرد: درواقع و مدیران ما می‌توانند از طرح و ایده‌های بسیار دقیق رهبر معظم انقلاب کمک بگیرند تا بتوانند با به‌کارگیری نیرو و سرمایه ملی اتفاق جدیدی در اقتصاد کشور ایجاد کنند.

عضو مجمع نمایندگان با اشاره به اینکه بایستی منابع ملی در بین تمام اقشار به‌صورت مساوی تقسیم شود گفت: درواقع دولت می‌تواند با حمایت از نیروی انسانی موجود و تقسیم درست بیت‌المال برای ایجاد اشتغال در جامعه گام مهمی در رونق اقتصادی بردارد.

وی با اشاره به رکود اقتصادی موجود در جامعه با اظهار تأسف گفت: حقیقتاً اگر بخواهیم ریشه‌یابی کنیم وضعیت موجود به آن مدیران نالایق و ناکارآمد برمی‌گردد که براثر یک سری رانت‌خواری‌ها که در بعضی از مدیران وجود دارد و همه‌چیز را برای خود، بستگان و آشنایان خودشان می‌خواهند این باعث شده است که موانعی در بحث تولید و اشتغال اتفاق بیفتد.

حجت‌الاسلام صادق نژاد در پایان اظهار داشت: وضعیت فعلی وضعیتی نیست که بگوییم حل نخواهد شد، بنابراین بایستی با برنامه‌ریزی‌های درست و اجرایی کردن آن‌ها در سطح جامعه رونق را به اقتصاد و زندگی مردم برگردانیم و مسؤولان در این مساله سهل‌انگاری نکنند./875/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات