۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۹
کد خبر: ۵۰۰۹۸۱
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

ماه رمضان صحنه اتحاد و یکپارچگی جهان اسلام است

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه ماه رمضان را صحنه اتحاد و یکپارچگی جهان اسلام دانست و گفت: حفظ اتحاد مسلمانان از اهمیت بالایی برخوردار است.
ماموستا محمد محمدی

ماموستا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ابراز داشت: ماه مبارک رمضان ماه رحمت و مغفرت است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه تصریح کرد: مسلمانان در ماه مبارک رمضان صحنه اتحاد و یکپارچگی خود را به جهانیان نشان می دهند و قطعأ حفظ وحدت رویه مسلمانان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی در ادامه بیان داشت: جایگاه ماه مبارک رمضان در میان مسلمانان جایگاهی والا و ارجمند بوده و باید از این ایام بیشترین بهره را برد.

ماموستا محمدی یادآور شد: جهان اسلام در ماه مبارک رمضان یکپارچه به عبادت خداوند متعال می پردازند و این امر نشان دهنده اتحاد مسلمانان است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه اظهار داشت: در ماه رمضان لطف خداوند شامل حال بندگان شده و رحمت واسعه خدا تمام بندگان را فرا می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: باید قدر ایام ارزشمند رمضان را دانست و هیچ فرصتی را برای جلب رضای خدای سبحان از دست نداد.

ماموستا محمدی در پایان عنوان داشت: باید یکپارچگی جهان اسلام را حفظ و تقویت کرد زیرا دشمنان به دنبال از بین بردن این اتحاد در جهان اسلام هستند./۳۰۲/۸۵۷/ب۱

ارسال نظرات