۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۵۰۰۹۴۱

فتح و تشکیلات خودگردان فلسطین حادثه تروریستی مصر را محکوم کردند

جنبش فتح و رییس تشکیلات خودگردان فلسطین حادثه حمله تروریستی به مسیحیان مصر را به شدت محکوم کردند.
ابومازن

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش فتح حادثه حمله تروریستی به مسیحیان مصر را به شدت محکوم و تاکید کرد که تروریسم تکفیری در ایجاد تفرقه و نابودی جامعه اجتماعی مصر ناکام خواهند ماند.

سامه القواسمی سخنگو و عضو مجلس انقلابی فتح در بیانیه مطبوعاتی خاطر نشان کرد: مردم مصر از تمامی توطئه‌ها قوی‌تر هستند. ملت مصر هوشیاری و آگاهی خود را در تمامی مراحل اثبات کرده است.

وی با اشاره به توانایی جامعه دینی مصر در طرد هرگونه فتنه افروزی افزود: ملت مصر با وجود این حادثه ، بازهم توانایی ایستادگی در برابر اندیشه ظلمانی تروریستی را دارد. جنبش فتح و ملت فلسطین همواره در کنار مردم مصر خواهند بود.

در همین راستا محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز ضمن محکومیت این حادثه از آمادگی فلسطین در همراهی با مصر در جنگ علیه تروریسم خبر داد.

ابومازن خاطر نشان کرد: انجام چنین عملیات تروریستی عزم و اراده مصر در مبارزه با تروریسم را کاهش نمی‌دهد بلکه در نهایت مردم مصر پیروز این نبرد خواهند بود.

وی با طلب رحمت و غفران برای کشته شدگان و آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای مجروحان بار دیگر به مسیحیان مصر تسلیت گفته و اظهار داشت: تروریسم تکفیری امت اسلامی را هدف قرار داده است که مبارزه با آن وحدت و همدلی همگان را خواستار است.

ظهر امروز افراد مسلّح ناشناس با حمله به اتوبوس‌های مسیحیان مصر آنها را به گلوله بستند که در این حادثه ۲۴ تن کشته و ۲۵ نفر زخمی شدند. حال مجروحان بسیار وخیم گزارش شده است./981/ب۹۰۲/د

ارسال نظرات