۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۵۰۰۸۹۲
بعد از نماز جمعه صورت گرفت؛

راهپیمایی مردم قم در محکومیت جنایات رژیم آل خلیفه

نمازگزاران جمعه و مردم ولایتمدار و بصیر شهر مقدس قم پس از اقامه نماز جمعه، در محکومیت اقدامات ظالمانه رژیم آل خلیفه علیه مردم بحرین و شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور راهپیمایی کردند.
راهپیمایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نمازگزاران جمعه و مردم ولایتمدار و بصیر شهر مقدس قم پس از اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله سعیدی در مصلای قدس، در محکومیت اقدامات ظالمانه و ددمنشانه اخیر رژیم آل خلیفه علیه مردم بحرین و شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور راهپیمایی کردند.

بر اساس این گزارش، مردم قم مسیر میدان صفائیه تا چهار راه شهدا را راهپیمایی کرده و با در دست داشتن پرچم ها و پلاکاردهایی جنایات آل خلیفه و همکاری استکبار جهانی و آل سعود با زورگویان و ظالمان را محکوم کردند.

راهپیمایان با در دست داشتن تصاویر آیت الله شیخ عیسی قاسم و با سر دادن شعارهایی از این روحانی برجسته بحرینی و رهبر شیعیان این کشور حمایت کردند و خواستار آزادی کامل این عالم برجسته و عدم تعرض به وی شدند.

مردم با سر دادن شعارهایی همچون«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، « مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود»، «مرگ بر آل خلیفه» چراغ سبز نشان دادن آمریکا و مستکبران برای حمله به مردم مظلوم بحرین را محکوم کردند و عواقب هرگونه تعرض و اذیت و آزار نسبت به آیت الله شیخ عیسی قاسم را برعهده مجرمان و رژیم آل خلیفه دانستند.

راهپیمایان قمی با تأکید بر ضرورت هوشیاری مسلمانان در برابر توطئه های دشمنان و مستکبران، حمایت از مردم مظلوم بحرین از سوی مسلمانان را وظیفه ای شرعی دانستند و از مجامع مدعی حقوق بشر خواستند که به داد مردم مظلوم بحرین برسند.

گفتنی است، نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه روز سه شنبه دوم خرداد ماه با حمله به طرفداران شیخ عیسی قاسم در منطقه الدراز پنج تن را شهید و بیش از 200 تن را زخمی کردند که حال هشت تن از آنها وخیم گزارش شده و 286 تن دیگر نیز از سوی ماموران رژیم آل خلیفه دستگیر شدند.

حملات وحشیانه نیروهای امنیتی آل خلیفه به الدراز پس از آن رخ داد که دستگاه قضایی آل خلیفه روز یکشنبه با صدور حکمی شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور را به یک سال حبس تعلیقی محکوم کرد، کارشناسان متعقد هستند که این اقدامات ظالمانه نتیجه سفر ترامپ به منطقه بوده و با چراغ سبز آمریکا صورت می گیرد./1323/پ۲۰۲/ج۱

ارسال نظرات