۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۵۰۰۸۸۲
آبت الله طبرسی:

مسؤولان با کنار گذاشتن کدورت ها به فکر پیشبرد اهداف نظام باشند

امام جمعه سا ری با بیان اینکه مردم پیروز واقعی انتخابات بودند، گفت: مسؤولان کدورت ها را کنار بگذارند و با حفظ وحدت به دور از جناح بازی به فکر حل مشکلات مردم باشند.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه‌های امروز نماز جمعه مرکز استان با اشاره به حضور پرشور و باشکوه مردم طبرستان در انتخابات جمعه گذشته، گفت: مسؤولان بایستی قدردان واقعی مردم باشند و در خدمتگذاری به مردم تمام سعی و تلاش خود را به کار بگیرند.

امام جمعه ساری با تاکید بر اینکه انتخابات ۲۹ اردیبهشت عظمت مردم ایران اسلامی را برای جهانیان نمایان کرد، اظهار داشت: مسؤولان کدورت‌ها را کنار بگذارند و باحفظ وحدت و به دور از جناح بازی به فکر رفع مشکلات مردم باشند تا همواره خاری در چشم دشمنان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه به گفته رهبر معظم انقلاب پیروز واقعی انتخابات مردم غیور ایران بودند، خاطر نشان کرد: رفع مشکلات جامعه، مردم را برای پیشرفت ایران ترغیب خواهد کرد و به درجه ای از شکوفایی خواهد رسید که مستکبران عالم به فکر خدشه وارد کردن به زندگی مردم نیفتند.

آیت الله طبرسی با اشاره به سفر رییس جمهور آمریکا به عربستان، گفت: سران مغبون آل سعود به زودی به سرنوشتی شوم و ننگین مبتلا خواهند شد همانطور که دیگر مستکبران عالم از ابتدای خلقت تا کنون خار و ذلیل شده اند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ابراز کرد: بایستی خداوند را شکر کنیم که بار دیگر توفیق روزه‌داری و شرکت در میهمانی خدا را به ما عنایت کرده است.

آیت الله طبرسی با اشاره به اینکه حفظ شئونات در ایام ماه مبارک رمضان یاد آور شد: روزه‌دار بایستی هنواره تقوا و پاکدامنی خود را افزایش دهد و دروغ، تهمت، افترا و ناهنجاری‌های اجتماعی را در ماه ضیافت به حداقل خود برساند.

امام جمعه ساری با تاکید بر اینکه بایستی در این ضیافت الله به فقرا و نیازمندان توجه بیشتری صورت گیرد، گفت: مسؤولان ذی ربط نظارت بیشتری بر واحدهای تولیدی داشته باشند تا کاسبان با رعایت جانب انصاف بتوانند کمک شایانی به روزه داران کرده باشند و مورد دعای خیر روزه داران قرار گیرند.

وی در پایان با گرامی‌داشت حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر، افزود: فتح خرمشهر و فتوحات دوران دفاع مقدس سبب تداوم پیروزی‌های ملت در دوران کنونی از سوی جوانانی شده اند که روزی در گهواره ها خطاب امام خمینی بودند./202/950/ب1

ارسال نظرات