۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۵۰۰۸۶۳
سردار نقدی:

سازش با دشمن فدا کردن ملت است

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه سازش با دشمن را فدا کردن ملت دانست و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت در خون مردم جاری است و این مهم هرگز قابل مذاکره با دشمن نیست.
سردار نقدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه، امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی شهرری برگزار شد، گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان و ضیافت الله قرار داریم.

وی افزود: انسان در همه لحظات مهمان خداوند متعال است اما ماه مبارک رمضان مهمانی ویژه الهی برای مومنان بوده چرا که نعمات بسیاری در این ماه به انسان عطا می‌شود.

سردار نقدی با اشاره به کلام تاریخی امام راحل مبنی بر اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد، ابراز داشت: آزادی خرمشهر فائق آمدن قدرت الهی بر ظلم ظالمان بود، گاهی برخی انسان‌های شایسته مبدا ظهور و بروز قدرت الهی هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه اسلام را مبدا پیروزی‌های بزرگ دانست و گفت: ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان و وجود امنیت کنونی به سبب دین مبین اسلام است. خداوند ملت و قومی را که برای احقاق دین الهی به فرمان ولی امر زمان قیام کنند یاری خواهد کرد و این وعده به حق الهی است.

رییس سابق سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: امروز همه قدرتهای جهانی با همه ثروت‌های نفتی و امکانات پیشرفته نظامی در سوریه جمع شده‌اند تا بتوانند دولت کنونی حاکم در آن کشور را ساقط کنند و پس از چند سال هنوز نتوانسته‌اند به اهداف خود دست یابند و هیچ غلطی انجام دهند، این همان نصرت الهی به مسلمانان است.

وی در تبیین اینکه اخلاص و عدم تعلقات دنیوی مسلمانان را در برابر دشمن قدرتمند می‌سازد، اظهار داشت: کسانی که عافیت طلبانه با استفاده از هرگونه ترفند تنها درصدد جمع آوری ثروت و رسیدن به قدرت هستند و اوقات فراغت خود را در ویلاهای مجلل سپری می‌کنند هرگز نمی‌توانند خدا را در اعمالشان در نظر بگیرند.

سردار نقدی ادامه داد: چنین افرادی به سبب تعلقات دنیوی مدام دم از سازش با دشمن و کدخدا سر می‌دهند و چنین می‎گویند که نمی‌شود با دشمن مقابله کرد بنابراین باید موشک و تسلیحات نظامی را کنار گذاشته و در همه امور در برابر دشمن کوتاه بیاییم و از مردم مظلوم مانند کشورهای سوریه و لبنان حمایت نکنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه اضافه کرد: هشتاد درصد مردم در زمان طاغوت در روستاهایی که فاقد آب، برق و بهداشت ابتدایی بدوند، زندگی می‌کردند و این نتیجه 50 سال دوستی با آمریکا بود. امروز نیز وعده‌هایی که در مذاکرات برای رونق چرخ اقتصاد داده بودند عملیاتی نشد زیرا خصلت دشمن چنین است.

رییس سابق سازمان بسیج مستضعفین آزادی خرمشهر را معجزه الهی دانست و گفت: ما در دوران دفاع مقدس با دست خالی در برابر دشمنان پیروز شدیم بنابراین آدرس غلط دادن در راستای احیای اقتصاد کشور خیانت به مردم است و قابل گذشت نیست.

وی سازش با دشمن را فدا کردن ملت دانست و خاطر نشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در خون مردم جاری است و این مهم هرگز قابل مذاکره با دشمن نیست./202/813/ب1

ارسال نظرات