۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۹
کد خبر: ۵۰۰۸۳۲
امام جمعه موقت بندرعباس:

ترویج فرهنگ مهدویت راه نبرد با تهاجم فرهنگی است

امام جمعه موقت بندرعباس، ترویج و گسترش فرهنگ مهدویت در جامعه را راهکار مناسبی برای نبرد با تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب دانست و گفت: رهروان حقیقی مهدویت شور مهدی باوری را در جامعه فراگیر کنند.
مهدویت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام محمدحسن فروزان نژاد امام جمعه موقت بندرعباس و مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) هرمزگان پنجشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه امامزاده سیدمظفر(ع) با اشاره به وظایف منتظران واقعی در دوران غیبت حضرت ولی عصر(عج) گفت:‌ آشنایی و ارتباط با امام زمان(عج) و ترویج فرهنگ مهدویت حداقل کاری است که در عصر غیبت امام زمان(عج) می توانیم انجام دهیم.

وی، ترویج فرهنگ مهدویت را مهمترین نیاز جامعه امروز بیان کرد و افزود: مسأله امامت و رهبری اگر به درستی در جامعه تبیین شود و جامعه به این باور برسد که امام شاهد و ناظر اعمال ما است و وظیفه داریم که امام زمان(عج) را در عصر غیبت یاری کنیم بسیاری از مشکلات جامعه امروز را نخواهیم داشت.

امام جمعه موقت بندرعباس، ترویج و تبلیغ فرهنگ انتظار را از اصلی‌ ترین راه های یاری دین در این عصر غربت عنوان کرد و ابراز داشت: خداوند امام زمان را برای گسترش حق و نابودی باطل و بلندآوازه کردن دین و خاموش کردن ضلالت و گمراهی حفظ کرده است.

رهروان حقیقی مهدویت شور مهدی باوری را در جامعه فراگیر کنند

وی اذعان داشت: امروز بیش از هر زمانی ضروری به نظر می‌ رسد کسانی که عقیده به وجود امام زمان (عج) و انتظار آمدن آن مصلح جهانی را دارند فرهنگ انتظار را در جامعه نهادینه کنند.

حجت الاسلام فروزان نژاد در ادامه افزود: عالمان دین و رهروان حقیقی مهدویت باید کاری کنند تا شور مهدی باوری و شوق انتظار فراگیر شود و پیام عملی انتظار که همان انتظار ظهور منجی است که دنیا را پر از عدل و داد می کند با برنامه ریزی برای اصلاح مفاسد زمینه ساز عصر ظهور شود.

امام جمعه موقت بندرعباس ادامه داد: منتظران ولی عصر(عج) باید با تمام وجود در مقابل امواج بی‌دینی و ترویج گناه و سست‌کردن اعتقادات مردم با تمام قامت بایستند و شوق حضرت مهدی و انتظار ظهور را در دل‌ ها روشن کنند.

​وی ادامه داد: امروز روزی است که پیروان حقیقی فرهنگ انتظار باید عالمانه به شبهات پیرامون مهدویت پاسخ دهند و گرفتاران در شبهات را نجات دهند.

امروزه دشمن فرهنگ اسلامی را نشانه گرفته است

حجت الاسلام فروزان نژاد با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی برای ترویج مهدویت در جامعه گفت: هر كسی كه در راه ترویج مهدویت قدم بردارد مطمئنا به خواست و دعوت امام زمان(عج) است و كسی كه از این حوزه خارج شود از عنایات حضرت(عج) محروم شده است. 

امام جمعه موقت بندرعباس تصریح کرد: امروزه دشمن فرهنگ ما را نشانه گرفته و و به ارزش های دینی ما حمله کرده است، ما نیز باید در عرصه جهاد فرهنگی با آگاهی و حفظ وحدت عمل کرده و در برابر تهاجمات فرهنگی دشمن ایستادگی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت های فرهنگی باید با محوریت خاص و فرماندهی انجام شود بیان داشت: باید از فعالیت جزیره ای در زمینه فرهنگ جلوگیری شود چراکه رمز موفقیت در هر کاری به ویژه فعالیت های فرهنگی اتحاد است./۲۰۲/۸۵۱/ب۱

ارسال نظرات