۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۵۰۰۸۲۶

مسابقه استانی تربیت داور صوت و لحن قرآن طلاب خواهر آذربایجان غربی برگزار شد

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران آذربایجان غربی از برگزاری مسابقه تربیت داور صوت و لحن قران کریم در ارومیه خبر داد.
مسابقات قرآن

سمیه مرتاض، معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه های علمیه خواهران آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات تربیت داور صوت و لحن حوزه های علمیه خواهران در دوبخش کتبی و قرائت قرآن کریم برگزار شد.

وی گفت: 20 نفر از طلاب خواهر از بین افراد برتر و مربیان تجوید به مرحله استانی راه پیدا کرده بودند که امروز باهم به رقابت پرداختند.

مرتاض افزود: نفرات اول تا پنجم مرحله استانی به عنوان مربیان و داوران صوت و لحن برگزیده شده و در دوره های تربیتی این رشته شرکت خواهند کرد.

معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه های علمیه خواهران آذربایجان غربی، تربیت داوران و مربیان صوت و لحن در سطح استان را از اهداف برگزاری مسابقات اعلام کرد و گفت: تا امروز دوره هایی با این هدف و این حجم در جهت تربیت داوری صوت و لحن برگزار نشده بود.

گفتنی است، مسابقه یک روزه داوری صوت و لحن قرآن کریم در دو مرحله کتبی و قرائت از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران آذربایجان غربی برگزار شد./۳۰۳/۹۳۶/ب۱

ارسال نظرات