۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۵۰۰۸۲۲
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی:

ماه مبارک رمضان فرصت گسترش سبک زندگی اسلامی در جامعه است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی ماه رمضان را فرصت مناسبی در جهت گسترش سبک زندگی اسلامی در جامعه دانست و گفت: تبلیغ و ترویج دین و احکام اسلامی باید از اهداف مهم مساجد در ماه مبارک رمضان باشد.
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌ راد، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی شامگاه پنجشنبه در نشست کمیته‌های هماهنگی بسیج دانش‌آ‌موزی استان مرکزی که در کانون امام خمینی(ره) برگزار شد، بیان کرد: ترویج مبانی دینی و انقلابی از اهداف مهم مبلغان دینی در ماه مبارک رمضان باشد.

ماه رمضان فرصت تبیین صحیح ارزش های دینی در جامعه

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی ماه رمضان را فرصت مناسبی در جهت گسترش سبک زندگی اسلامی در جامعه دانست و اظهار داشت: تبلیغ و ترویج دین و احکام اسلامی باید از اهداف مهم مساجد در ماه مبارک رمضان باشد.

حجت‌الاسلام رضوی‌ راد ماه مبارک رمضان بهترین فرصت در راستای تبیین صحیح ارزش های دینی در جامعه به ویژه در میان نسل جوان خواند و گفت: بسیاری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی در این ماه بزرگ کاهش می یابد و باید از این ماه مبارک در مسیر هدایت جوانان بهره مند شد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: ماه رمضان در فرهنگ دینی ما مسلمانان ماه بندگی، اطاعت از خدا و ماه رحمت و برکت است، ماهی که به فرموده پیامبر اکرم(ص)، ساعت‌هایش بهترین ساعات هستند، ماه تلاوت قرآن، توجه و تدبر در قرآن و فهم قرآن و درواقع بهترین ایام برای تربیت است.

حجت‌الاسلام رضوی‌ راد در ادامه تعلیم و تربیت را نقش مهم و با اهمیت در جامعه دانست و بیان کرد: تربیت مقدم بر تعلیم است و افرادی که در مسیر تعلیم و تربیت با قشر جوان و نوجوان فعالیت می کنند باید بیشتر از افراد دیگر جامعه به خودسازی خود بپردازند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه همه انسان ها به تربیت نیازمند هستند، گفت: متاسفانه بداخلاقی‌هایی که امروز بروز می‌کند ناشی از نبود تربیت مطلوب است و افرادی می‌توانند در تربیت و تعلیم موفق باشند که خودشان الگوی رفتاری درستی داشته باشند.

حجت‌الاسلام رضوی‌ راد با اشاره به جوانان دوران 8 سال دفاع مقدس و نقش آفرینی های آنان، افزود: جوانانی که در هشت سال دفاع مقدس جنگ را مدیریت کرده و به پیروزی رساندند و از خاک و ناموس وطن محافظت کردند که در اوایل انقلاب به خوبی تربیت شده بودند.

مقابله با هجمه های دشمن با تربیت نیروهای تاثیرگذار

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی کار اصلی در بسیج کار تربیتی دانست و ابراز داشت: معلمان بسیجی باید بیشترین اهتمام را نسبت به تربیت داشته باشد و معلمان فهمیده، دلسوز و علاقمند بسیجی باید با تلاش و برنامه ریزی های پسندیده جوانانی تاثیرگذار تربیتو به جامعه تحویل دهند.

حجت‌الاسلام رضوی‌ راد در ادامه بیان داشت: امروز شاهدیم دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هر ابزاری در جهت ضربه زدن نسبت به اعتقادات و ارزش‌های دینی و اسلامی کشورمان بهره مند شده اند و برای مقابله با این مهم باید با هم‌فکری به نحوه‌ای در آموزش و پرورش ورود کنیم که بتوانیم افراد تاثیرگذاری را برای مقابله با این تهاجم‌های فرهنگی تربیت کنیم./۲۰۲/۸۴۲/ب۱

ارسال نظرات