۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۵۰۰۸۱۲
معاون پژوهش مدرسه المهدی اهواز خبر داد؛

ارسال ۱۳ مقاله به جشنواره علامه حلی/ برگزاری سلسله نشست های علمی در مدرسه

حجت الاسلام ورناصری با اشاره به ارسال ۱۳ مقاله به جشنواره علامه حلی از برگزاری سلسله نشست های علمی با محوریت مسائل پژوهشی خبر داد.
جشنواره علامه حلی

حجت الاسلام ورناصری، معاون پژوهش مدرسه المهدی(عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری جشنواره علامه طباطبایی اظهار داشت: این جشنواره مقاله نویسی مختص طلبه های مدرسه بوده که در سال تحصیلی جاری برگزار شد.

معاون پژوهش مدرسه المهدی(عج) اهواز هدف از برگزاری چنین جشنواره ای را تقدیر از طلبه های محقق برتر و ارسال مقاله های تهیه شده به جشنواره علامه حلی استانی بیان کرد و افزود: جشنواره علامه طباطبایی روزنه ای برای معرفی مقاله های نفرات برتر به جشنواره علامه حلی است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه در ترم اول و دوم تحصیلی سال جاری به ترتیب ۲۹ و ۳۲ مقاله از سوی طلبه ها به جشنواره علامه طباطبایی مدرسه تحویل داده شد، اظهار داشت: در این باره تنها ۱۳ مقاله از مجموعه مقاله های ارسالی در ترم اول تحصیلی را در سامانه جشنواره علامه حلی استان ثبت کردیم که این تعداد از سوی طلبه های پایه اول تا پنجم تهیه شده است.

حجت الاسلام ورناصری در ادامه با بیان برگزاری نشست های علمی ابراز داشت: دو نشست علمی در ترم اول با موضوع «جایگاه علم آموزی در نظام آموزش وپژو هش حوزه» و «تبیین انسان شناسی ومراحل رشد انسان در زیارت عاشوراء» و یک نشست علمی در ترم دوم تحصیلی با موضوع «ضرورت آموزش پژوهش محور» با حضور حجج الاسلام عبیاوی، فرحانی و حیدری برگزار کردیم.

وی در پایان سخنان خود به برگزاری مسابقه کتابخوانی «حوزه باید انقلابی بماند» اشاره و عنوان کرد: ۱۵ طلبه در این مسابقه شرکت کردند که سید یوسف شاهدوست به عنوان نفر برتر مدرسه در مرحله استانی حضور یافت./۳۰۳/۹۴۵۶/ب۱

ارسال نظرات