۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۵۰۰۸۰۵
مدیر مدرسه علمیه ولی عصر تبریز:

برکات وجودی آیت الله شبستری برای انقلاب و کشور بر کسی پوشیده نیست

حجت الاسلام ناصری با بیان اینکه وجود آیت الله شبستری سبب تحکیم دیانت در استان شد، گفت: آیت الله شبستری فردی ولایت مدار و انقلابی است که برکات وجودیش برای انقلاب و کشور بر کسی پوشیده نیست
حجت الاسلام صمد ناصری، مدیر مدرسه علمیه تبریز

حجت الاسلام صمد ناصری، مدیر مدرسه علمیه ولی عصر (عج) تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان اینکه حوزه علمیه تبریز سالانه 1300 طلبه در حال تحصیل را در خود جای داده است، اظهار داشت: بیشترین طلاب تبریز در مدرسه علمیه ولی‌عصر (عج) تبریز تحصیل می کنند.

وی با اشاره به پیشرفت علمی و تحصیلی طلاب حوزه علمیه تبریز و ارتقای سطح اخلاقی در این حوزه علمیه، ابراز داشت: 310 طلبه از طلاب مدرسه حضرت ولی عصر تبریز دارای معدل بالای 15 در چهار  پایه تحصیلی است که امید است این روند رو به پیشرفت باشد و تسریع یابد.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر (عج) تبریز با تأکید بر جدیت در امر تحصیل در حوزه های علمیه، از طلاب خواست تا در امر تحصیل با قدرت بیشتری وارد شوند و افزود: طلاب باید بیش از گذشته به امر تحصیل و تعمیق علوم دینی توجه داشته باشند و وظیفه تبلیغی خود را جدی بدانند.

وی با تجلیل از خدمات ارزشمند آیت الله مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در استان، برای حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم آرزوی موفقیت در منصب امامت جمعه کرد و گفت: در طول تصدی این منصب از سوی آیت الله مجتهد شبستری شاهد برکات بسیاری از وی بودیم که آنچه گفته شد همه نتیجه راهنمایی های آیت الله شبستری بود.

حجت الاسلام ناصری از برکات وجودی وی برای حوزه علمیه استان را تأسیس مدرسه علمیه ثامن الحجج دانست و افزود: حوزه علمیه ثامن الحجج حوزه‌ای نمونه در میان استان‌ها است که باید آن را از خدمات ارزشمند امام جمعه تبریز دانست که به فضل الهی برکات آن نیز در آینده مشاهده خواهد شد.

وی عدم حضور آیت الله شبستری در تبریز را برای حوزه علمیه استان دردآور عنوان و تأکید کرد: حوزه علمیه استان از برکات علمی وی در دروس خارج و هدایت‌های او بهره ها برد و امروز نبود آیت الله شبستری در استان را می توان یک فقدان بزرگی برای حوزه علمیه تبریز دانست.

مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر (عج) با بیان اینکه وجود مبارک آیت الله شبستری سبب تحکیم دیانت در استان و تبریز شد، ادامه داد: در این راستا می توان به ساخت مصلی بزرگ تبریز اشاره کرد که میعادگاه مؤمنان است، وی را می توان فردی ولایت مدار و انقلابی توصیف کرد که برکات وجودی او برای انقلاب و کشور برای کسی پوشیده نیست./۳۰۲/۸۵۴/ب۱

ارسال نظرات