۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۵۰۰۷۶۱

مردم تبریز در اعتراض به دستگیری شیخ عیسی قاسم تظاهرات می‌کنند

مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه تبریز در اعتراض به جنایات رژیم آل‌خلیفه و هتک حرمت شیخ عیسی قاسم مرجع دینی مردم بحرین تظاهرات خواهند کرد.
تظاهرات مردم بحرین

حجت الاسلام حسین تقی‌زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: فردا مردم تبریز پس از اقامه آیین عبادسی سیاسی نماز جمعه در حمایت از شیخ عیسی قاسم و محکومیت جنایت های آل خلیفه تظاهرات خواهند کرد.

وی با بیان این‌که ائمه جمعه استان فردا بخشی از خطبه‌های نماز جمعه را به محکومیت جنایات آل خلیفه و و تشریح جایگاه مرجعیت و تأثیرگذاری شیخ عیسی قاسم اختصاص خواهند داد، گفت: فردا اقشار مختلف مردم تبریز در محکومیت جنایات رژیم جنایتکار و ضداسلامی آل‌خلیفه تظاهرات می کنند تا نشان دهند ملت بحرین تنها نیستند.

حجت الاسلام تقی‌زاده با تأکید بر این‌که مرجعیت شیعی در ممالک اسلامی جایگاهی ارزشمند و مهم نزد ملت‌های مسلمان دارند، افزود: تعبیرات رهبر انقلاب درباره شیخ عیسی قاسم همچون «ستاره ای در آسمان تشیع بودن» و «اینجانب به وجود شیخ عیسی قاسم افتخار می کنم» نشان از مقبولیت و محبوبیت شیخ قاسم در نزد مقام عظمای ولایت است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌شرقی با تشریح جنایات رژیم آل خلیفه در منطقه گفت: این رژیم که تبدیل به غلام حلقه به گوش سعودی در بحرین شده است، سال‌هاست که نهضت بیداری اسلامی مردم بحرین را سرکوب می کند و آزادی بیان در این کشور را نقض کرده است.

وی با اشاره به این‌که مجامع بین‌المللی و مدافع حقوق بشر در قبال جنایات آل خلیفه سکوت کرده است، تصریح کرد: کشتار مردم بی‌دفاع و مظلوم بحرین، دستگیری جوانان انقلابی و اهانت به ساحت مراجع تقلید شیعی تنها بخشی از جنایات آل خلیفه است که بایستی به گوش همه جهانیان برسد./302/935/ب1

ارسال نظرات