۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۵۰۰۷۴۳
مولوی ساداتی:

حضور مردم در انتخابات پیروزی برای نظام و رهبری است

امام جمعه اهل سنت سراوان حضور مردم را نوعی پیروزی برای نظام دانست و گفت: ملت ایران وحدت ملی را به نمایش گذاشتند از این رو حضور مردم پیروزی بزرگی برای نظام و کسانی و افرادی چون رهبر معظم انقلاب بود که مردم را به صحنه آوردند.
ساداتی

مولوی عبدالصمد ساداتی، امام جمعه اهل سنت سراوان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان گفت: حضور مردم  در این دوره از انتخابات بسیار چشم گیر و گسترده بود.

وی ادامه داد: رأی دادن مردم برای ایرانی آباد و پایدار است، همه مردم به عنوان یک ایرانی آمدند تا آینده ای بهتر داشته باشند.

مولوی ساداتی حضور مردم را نوعی پیروزی برای نظام تلقی و عنوان کرد: ملت ایران وحدت ملی را به نمایش گذاشتند از این رو حضور مردم پیروزی بزرگی برای نظام و کسانی و افرادی چون رهبر معظم انقلاب بود که مردم را به صحنه آوردند.

وی با بیان اینکه اولویت کار دولت دوازدهم ایجاد اشتغال است اظهار داشت: چون مردم در بسیاری از مناطق از فقر رنج می‌برند و این در کشوری مانند ایران جای نگرانی است؛ ما باید پاسدار انقلاب و آرمان‌های آن باشیم.

امام جمعه اهل سنت سراوان افزود: ما در مقابل دنیا و دشمنان نباید ضعف نشان بدهیم، زمانی که یک دولت مقاوم باشد آن ملت مقاوم است، از افرادی که شایستگی تصدی امور را دارند باید بدون در نظر گرفتن جناح و حزب سیاسی یا حتی مذهبی استفاده شود.

وی شفافیت در انتخابات را یکی از بزرگ ترین وظایف دانست و گفت: رای بزرگ ترین امانت است و اگر این شفافیت و رسیدگی به شکایت ها انجام نشود در آینده یک ضربه و سبب عدم اعتماد خواهد شد، همه باید به قانون احترام بگذارند./302/831/ب1

ارسال نظرات