۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۵۰۰۷۲۷

امام جمعه لاذقیه سوریه بر حمایت از شیخ عیسی قاسم تاکید کرد

امام جمعه شیعیان لاذقیه سوریه بر حمایت از مردم بحرین و ایستادگی در کنار شیخ عیسی قاسم در برابر حکومت ظالم آل‎خلیفه تاکید کرد.
ایمن زیتون امام جمعه لاذقیه سوریه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ایمن زیتون امام جمعه شیعیان لاذقیه سوریه در پیامی، حمله به منزل ایت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین را محکوم کرد.

در این پیام آمده است: مردم مظلوم و با شرف بحرین به علت مطالبه حقوق اولیه خود، به شدت مورد ظلم و ستم حکومت آلخلیفه قرار گرفتند.

امام جمعه شیعیان لاذقیه سوریه تصریح کرد: حکومت آل‎خلیفه به جای توجه به حقوق و خواسته‎های مردم بحرین به سرکوب، بازداشت و شکنجه آن‎ها روی آورده است.

در این پیام نوشته شده است: قلع و قمع مردم بحرین و یورش به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم وضعیت بحرین را در هاله‎ای از ابهام فرو برده است.

وی افزود: حکومت آل‎خلیفه مسؤول کامل همه اتفاقات اعم از توهین به مقدسات، کشتار و بازداشت مردم بی‎گناه و افزایش بحران در بحرین است.

حجت الاسلام زیتون ضمن اعلام حمایت از مردم بحرین خاطرنشان کرد: ما با همه توان در کنار آیت الله شیخ عیسی قاسم می‎ایستیم و از سازمان‎های بین المللی می‎‎خواهیم که با افزایش فشار بر حکومت آل‎خلیفه مانع از ادامه سیاست‎های ظالمانه‎اش شوند.

وی تاکید کرد که آزادی‎ خواهان و حق طلبان جهان در برابر اقدامات نابخردانه حکومت بحرین سکوت نخواهند کرد./994/ب902/ف

ارسال نظرات