۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۵۰۰۷۱۷
سازمان بدر عراق:

آیت الله عیسی قاسم ضامن اعتدال در بحرین است

سازمان بدر عراق نسبت به هر گونه تعدی به شیخ عیسی قاسم هشدار داد و خاطرنشان که این عالم بحرینی ضامن اعتدال در کشور است.
سازمان بدر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سازمان بدر عراق طی بیانیه‎ای قلع و قمع مردم بحرین و یورش به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین را محکوم کرد و بیان داشت: این عالم ضامن حفظ اعتدال، زندگی مسالمت آمیز و احقاق حقوق مردم مظلوم بحرین است.

این سازمان افزود: این اقدام مجرمانه آل‎خلیفه ناموجه، غیر معقول و بدون هیچ گونه دلیلی است و تنها با پشتوانه برخی از کشورهای شرکت کننده در اجلاسیه سران کشورهای عربی و آمریکا در ریاض عربستان صورت گرفت.

سازمان بدر عراق با بیان اینکه سر تسلیم در برابر حاکمان ظالم فرود نخواهیم آورد، تصریح کرد: ما همراه با مردم بحرین خواستار گسترش صلح و حفظ جان آیت الله شیخ عیسی قاسم هستیم.

در این بیانیه آمده است: همان گونه که آل‎سعود به خود اجازه می‎دهد که با حکومت آل‎خلیفه در جهت سرکوب مردم بحرین همراهی کند ما نیز به یاری برادران خود در این کشور برای احقاق عدالت و گرفتن حقوقشان کمک می‎کنیم.

این سازمان خاطرنشان کرد: به حکومت بحرین نصیحت می‎کنیم که از آل‎سعود پیروی نکند زیرا این خاندان فقط درپی تسلط بر سایر کشورها است.

در این بیانیه نوشته شده است: ما صدای استغاثه مردم مظلوم بحرین که زیر ظلم و ستم حاکمان قرار گرفته‎اند را می‎شنویم بنابراین با همه امکانات موجود باید به آن‎های یاری برسانیم.

سازمان بدر عراق در پایان از حکومت آل‎خلیفه برای اعطای حقوق مشروع مردم بحرین و حفظ عدالت در این کشور دعوت کرد.

گفتنی است که نظامیان آل‎خلیفه چندی پیش با یورش به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین یک تن را شهید و جمعی را بازداشت و مجروح کردند./994/ب902/ف

ارسال نظرات