۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۵۰۰۶۷۲
امام جمعه کرمانشاه:

بهره گیری از استعدادهای استان سریعترین راه برطرف ساختن معضل بیکاری است

امام جمعه کرمانشاه بهره گیری از استعدادهای استان را سریعترین راه برطرف ساختن معضل بیکاری دانست و گفت: باید از استعدادهای استان در جهت ایجاد شغل برای جوانان بهره گرفت زیرا استان کرمانشاه از ثروتهای خدادای فراوانی برخوردار است.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه پیش از ظهر امروز در نشست با رییس و برخی اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، رییس اتاق بازرگانی کشور و جمعی از مسؤولان استانی ابراز داشت: متأسفانه استان کرمانشاه از آمار بالای بیکاری رنج می برد و باید برای این مسأله تمهیداتی اندیشیده شود.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: باید از استعدادهای استان در جهت ایجاد شغل برای جوانان بهره گرفت زیرا استان کرمانشاه از ثروتهای خدادادی فراوانی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: ایجاد مشاغل صنعتی نیازمند هزینه و زمان است اما رونق بخشیدن به مشاغلی همچون کشاورزی و دامداری و مشاغل تبدیلی سریعترین راه ممکن برای حل معضل بیکاری در منطقه است.

آیت الله علما اظهار داشت: استان کرمانشاه با خاک حاصلخیز و آب و هوای چهارفصل استعداد پرورش انواع محصولات کشاورزی از جمله پسته و زعفران را دارد و رونق کشاورزی منطقه نیز مستلزم حمایت مسؤولان استانی و کشوری است.

وی در ادامه تأکید کرد: دیگر امتیاز استان کرمانشاه، همجواری با کشور عراق است که می تواند استان کرمانشاه را به قطب صادرات و تجارت تبدیل کند.

نماینده ولی فقیه در استان خواستار رسیدگی هرچه سریعتر مسؤولان به وضعیت بیکاری استان شد و گفت: متأسفانه آمار بالای بیکاری در استان زمینه ایجاد دیگر معضلات را نیز در استان به وجود می آورد.

امام جمعه کرمانشاه در پایان اظهار داشت: برطرف ساختن مشکلات اقتصادی و بیکاری منطقه، می تواند استان کرمانشاه را به استانی شاخص و سرآمد در زمینه های مختلف تبدیل کند./۸۵۷/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات