۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۵۰۰۶۵۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مبلغان سیره سیاسی و عملی امام راحل را برای مردم بازگو کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مبلغان سیره سیاسی و عملی امام راحل را برای مردم بازگو کنند و با این مباحث بتوانند مردم را در برابر سخنان بیگانه که قصد تحریف سخنان رهبری را دارند واکسینه کنند.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در همایش طلایه داران تبلیغ خراسان جنوبی اظهار داشت: مبلغان عالم دین هستند و آنچه را که تبلیغ می کنند باید عالمانه باشد.

وی گفت: گاهی انسان یک سخنرانی خوبی را انجام می دهد اما این سخنرانی پیام ندارد و نداشتن پیام در سخنان هیچ فایده ای ندارد، سخنرانی باید تاثیرگذار باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مبلغان باید عالم به زمان و مکان باشند و بدانند که اولویت امروزش چیست، افزود: در صورت نبودن عالم به زمان و مکان، حق هر دو طرف سخنران و مستمع ضایع می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه پایگاه تبلیغاتی باید مطابق با دشمن زاویه بگیرد، تصریح کرد: دشمنان را باید شناسایی کرد، دشمن امروز با بمباران تبلیغات افکار جامعه مخاطب را هدف گرفته و ضایع می کند.

وی ادامه داد: مبلغان باید سیره سیاسی و عملی امام راحل را برای مردم و جامعه بازگو کنند و با این مباحث بتوانند مردم را در برابر سخنان بیگانه که قصد تحریف سخنان مقام معظم رهبری را دارند واکسینه کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: کلام مبلغان باید با دلیل و محکم باشد و به دنبال اثبات حق در سخنرانی های خود باشند./202/880/ب1

ارسال نظرات