۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۵۰۰۶۴۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

مبلغان رنگ خرافات را از چهره جامعه بزدایند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: مبلغان جانشین خدا و رسول خدا بر روی زمین هستند، مبلغان باید ارائه دهنده فرهنگ صحیح و اصیل اسلامی باشند و رنگ خرافات را از چهره جامعه بزدایند.
مبلغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در همایش طلایه داران تبلیغ خراسان جنوبی اظهار داشت: تمام مردم در ماه مبارک رمضان، مهیمان خدا هستند و خدا در این ماه درب های مغفرت و برکت خود را به روی تمام بندگان باز می کند.

وی با بیان اینکه ماه رمضان ماه ضیافت الهی و ماه نزول قرآن است، گفت: ماه رمضان با فضیلت ترین ماه ها است، ساعات، شب ها و روزها در ماه مبارک رمضان بهترین ساعات، شب ها و روزها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه مبلغان از جایگاه بالایی برخوردار  هستند، افزود: پیامبراکرم(ص) فرمودند برگزیدگان و پیشگامان امت مبلغان دین هستند.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: مبلغان مقام بالایی دارند و باید از این مقام به خوبی استفاده شود، کار مبلغان ارزشمند است و نمی توان برای آن قیمت تعیین کرد.

وی با بیان اینکه آمران به معروف و ناهیان از منکر از نمونه های بارز و از برجسته ترین مبلغان می باشند، ادامه داد: مبلغان دین ابتدا باید خود عامل باشند و سپس برای دیگران سخنرانی کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مبلغان جانشین خدا و رسول خدا بر روی زمین هستند، مبلغان باید ارائه دهنده فرهنگ صحیح و اصیل اسلامی باشند و رنگ خرافات را از چهره جامعه بزدایند.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه مبلغان باید آگاه به زمان باشند، اظهار کرد: مبلغان و روحانیون بهتر است در ماه مبارک رمضان از مباحثی مانند موادمخدر، طلاق، حجاب و عفاف، ترویج فرهنگ ازدواج آسان، تحکیم بنیان خانواده، تربیت فرزندان، پرداختن به فلسفه نماز، پرهیز از مصرف گرایی، ارائه فرهنگ افطاری، تهدیدهای فضای مجازی و احترام به بزرگترها در سخنرانی های خود استفاده کنند./202/880/ب1

ارسال نظرات