۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۵۰۰۶۱۸
به مناسبت ماه رمضان صورت می گیرد؛

اعزام ۳۰۰ مبلغ به امامزادگان لرستان

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان ۳۰۰ مبلغ غیر بومی از استان قم دعوت شده که به امامزادگان استان اعزام شوند.
معاون فرهنگی اوقاف

حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در ماه مبارک رمضان 300 مبلغ غیر بومی در کنار 10 مبلغ بومی در امام زادگان استان لرستان مشغول فعالیت تبلیغی خواهند شد.

50 امام زاده لرستان میزبان برگزاری طرح ضیافت الهی هستند

وی با بیان اینکه مبلغان اعزامی تا پایان ماه مبارک رمضان در امام زادگان استان مشغول فعالیت هستند، افزود: برپایی نماز جماعت در بقاع متبرکه، اجرای برنامه‌های سخنرانی و بیان احکام شرعی از جمله فعالیت مبلغان است.

حجت الاسلام عباس زاده با بیان اینکه طرح ضیافت الهی در لرستان به میزبانی 50 امام زاده برگزار می شود، عنوان داشت: در این راستا مبلغان حضوری فعال دارند.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان برگزاری کلاسهای قرائت قرآن، احکام، جزء ‌خوانی، قرائت دعای افتتاح و مناجات و دعای ابوحمزه را از دیگر برنامه هایی خواند که با حضور مبلغان اعزامی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: سفره‌های افطاری ساده با استفاده از ظرفیت خیرین و واقفان، برپایی مراسم شب قدر، جشن میلاد امام حسن‌مجتبی(ع) و برپایی محفل انس با قرآن‌ کریم با حضور قاریان ممتاز در ایام ماه مبارک رمضان به میزبانی امام زادگان لرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام عباس زاده بیان کرد: آیین جزء خوانی قرآن در امامزادگان استان را از دیگر برنامه‌های اوقاف استان در قالب اجرای طرح ضیافت الهی است.

هدف از اجرای طرح ضیافت الهی را ترویج فرهنگ قرآن و عترت و تبدیل این اماکن به قطب‌های فرهنگی در ماه مبارک رمضان عنوان کرد./302/9459/ب1

ارسال نظرات