۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۵۰۰۶۱۴
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد؛

راهپیمایی اهوازی ها پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از شیخ عیسی قاسم

حجت الاسلام سپهر با اشاره به جایگاه مرجعیت در آموزه های شیعی، گفت: فردا مردم غیور اهواز در حمایت از شیخ عیسی قاسم و محکومیت جنایت های آل خلیفه تظاهرات خودجوشی را ترتیب خواهند داد و خطیبان نماز جمعه نیز بیاناتی را ایراد خواهند کرد.
حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان

حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به جنایات آل خلیفه در حق شیعیان بحرین به ویژه مرجعیت بزرگوار شیخ عیسی قاسم اظهار داشت: در پی ابلاغ شورای هماهنگی مرکز به استان های انقلابی که سابقه حرکت های اثرگذار جهانی را دارند فردا در استان هایی همچون اصفهان، خوزستان، مشهدمقدس، قم، شیراز، کرمان، تبریز، بوشهر، تهران، رشت و شهرکرد تظاهرات خودجوش مردمی در محکومیت آل خلیفه و حمایت از مرجعیت شیعه خواهیم داشت.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان؛ نماینده مقام معظم رهبری در بحرین بودن را یکی از ویژگی های آیت الله عیسی قاسم بیان کرد و افزود: تعبیرات رهبر انقلاب درباره شیخ عیسی قاسم همچون «ستاره ای در آسمان تشیع بودن» و «اینجانب به وجود شیخ عیسی قاسم افتخار می کنم» نشان از مقبولیت و محبوبیت شیخ قاسم در نزد مقام عظمای ولایت است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه شیخ عیسی قاسم از مراجع تشیع است، اظهارداشت: همه مراجع تقلید در داخل و خارج از کشور در حمایت از شیخ عیسی قاسم بیانیه ها و اطلاعیه هایی صادر کردند؛ چنان که روز گذشته اکثر مراجع تقلید در حوزه علمیه قم تعدی و هرگونه ستم به این مرجع بزرگ را محکوم و حمایت همه جانبه خود را اعلام کردند.

حجت الاسلام سپهر ادامه داد: مسلمانان و شیعیان خوزستانی در پی فراخوان مراجع تقلید و نگرانی های رهبر انقلاب نسبت به سوء قصد به شیخ عیسی قاسم فردا پس از نماز جمعه؛ از مصلای امام خمینی(ره) تا مقبره آیت الله بهبهانی تظاهراتی را برگزار خواهند کرد.

وی نصب بنرهایی در حمایت از شیخ عیسی قاسم، محکومیت اقدامات آل خلیفه و آل سعود، سفر ترامپ به منطقه، تهیه طوماری از دست نوشته های مردمی در حمایت از مرجع بزرگ شیعیان بحرین و محکومیت جنایت های آل خلیفه، سر دادن شعارهای کوبنده انقلابی، قرائت و صدور بیانیه چند ماده ای را از دیگر فعالیت هایی برشمرد که در تظاهرات خودجوش مردمی فردا صورت خواهد گرفت.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان گفت: یکی از خطبه های نماز جمعه فردا در سراسر استان به بیان محکومیت آل خلیفه و تشریح جایگاه مرجعیت و تأثیرگذاری شیخ عیسی قاسم اختصاص می یابد چنان که در اهواز نیز اینجانب سخنران پیش از خطبه ها بوده و بیاناتی را ایراد خواهیم کرد./302/9456/ب1

ارسال نظرات