۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۵۰۰۶۰۴
آیت الله کعبی:

نهضت مردم بحرین به مرحله عاشورایی نزدیک شده است

نماینده مردم خوزستان در خبرگان با بیان این که نهضت مردم مظلوم بحرین به مرحله عاشورایی خود نزدیک شده است، تأکید کرد که این مرحله جدید سقوط آل خلیفه را نزدیک تر می کند.
آیت الله عباس کعبی

آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با محکوم کردن اقدامات ددمنشانه و ظالمانه رژیم آل خلیفه علیه مردم بحرین و شیخ عیسی قاسم گفت: نهضت مردم مظلوم بحرین به مرحله عاشورایی خود نزدیک شده است.

وی افزود: علمای بحرین پیام کربلایی دادند و به ظالمان گفتند که اگر کربلا می خواهید ما کربلایی و آماده شهادت و شهید دادن هستیم، مردم بحرین در دفاع از رهبر شیعیان مظلوم بحرین شهید و زخمی بسیاری دادند و قطعا خون هر شهید، زخمی و دلسوخته در بحرین سقوط آل خلیفه را یک گام نزدیک تر می کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به رابطه اقدامات ظالمانه این روزهای آل خلیفه با اجلاس در عربستان با حضور ترامپ اظهار داشت: این حرکت آل خلیفه بعد از آن اتفاق افتاد که در اجلاس سعودی با حضور ترامپ و مدعیان حقوق چراغ سبز را گرفتند.

وی ادامه داد: آل خلیفه این چراغ سبز را گرفت که هر اقدام خشونت بار، ظالمانه و خونینی که راه بیندازند و هر جنایتی انجام دهد از سوی مجامع مدعی حقوق بشر هیچ اعتراضی به آن ها نمی شود، با چراغ سبز ترامپ و کمک آل سعود ماشین های زره ای آل سعود حرکت کردند و وارد بحرین شدند.

آیت الله کعبی با بیان این که با خشونت و ددمنشی و بدون رعایت کوچکترین حقوق انسانی به تحصن کنندگان مظلوم در منطقه «دراز» حمله کردند، ابراز داشت: تعداد قابل توجهی در این حمله شهید و مجروح شدند.

وی عنوان کرد: بنده یقین دارم که مرحله جدید نهضت مردم مظلوم بحرین سقوط آل خلیفه را نزدیک تر می کند، ما به رژیم آل خلیفه و حامیان آن هشدار میدهیم و خطاب به علمای حوزه قم، نجف، علمای آزادی خواه، مجامع جهانی، الازهر، نخبگان، روشنفکران، مصلحان، آزادی خواهان و مدعیان حقوق بشر می گوییم که به داد مردم مظلوم بحرین برسند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: هرگز اجازه نمی دهیم که تعرض ناجوانمردانه دولت آل خلیفه به شیخ مظلوم، انقلابی، مجاهد و رهبر شیعیان بحرین ادامه پیدا کند، عواقب هرگونه دست اندازی و تعرض و اذیت و آزار نسبت به آیت الله شیخ عیسی قاسم برعهده مجرمان و رژیم آل خلیفه است.

وی با قرائت آیاتی از قرآن کریم اضافه کرد: نمی توانیم نسبت به جنایات آل خلیفه ساکت بنشینیم، خداوند متعال انتقام این مظلومان را از آل خلیفه خواهد گرفت./1323/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات