۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۵۰۰۵۸۴
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری:

اصحاب رسانه با قلم خود حق شهدای مدافع حرم را ادا کنند

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری گفت: همه مردم و اصحاب رسانه با زبان و قلم حق شهدای مدافع حرم را ادا کنند.
صلاحی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری امروز غروب در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت به نام جوشن که در  سالروز آزادسازی خرمشهر و در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار شد، به سخنرانی پرداخت و گفت: در دوران دفاع مقدس کشور ما در مقابل همه دنیایی ایستادگی کرد که به حمایت از صدام برخاسته بودند.

وی افزود: آن زمان ما برای خرید سیم‌خاردار مشکل داشتیم اما به برکت مقاومت همین مردم و رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب امروز ما موشک‌ نقطه‌زن داریم.

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری درباره بدعهدی دشمنان، اظهار داشت: دشمنان ما همواره بدعهد بودند ما در هر قراردادی که با دشمن داشتیم شاهد این بدعهدی بودیم.

صلاحی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم عامل امنیت کشورمان هستند، ابراز کرد: در دوران جنگ رزمندگان براساس تکلیف در جبهه حاضر شدند اما امروز مدافعان حرم بر اساس چیزی بالاتر از تکلیف مقابل گروه‌های تکفیری داعش ایستادند بنابراین جایگاه آنها بالاتر از شهدای دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: امروز گروه‌های تکفیری داعش در منطقه جنایاتی را مرتکب می‌شوند که به انسانیت و میراث فرهنگی در همه دنیا صدمه وارد می‌کند اما مدافعان حرم در مقابل آنها ایستاده و مبارزه می‌کنند.

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری با بیان اینکه شهدای مدافع حرم بار کشور ایران را بر دوش می‌کشند، ابراز کرد: شهدای مدافع حرم افزون بر جایگاه بسیار بالا حق بزرگی بر گردن ما دارند بنابراین حداقل با زبان و قلم دین خود را نسب به آنها را ادا کنیم./۲۰۲/۸۰۷/ب۱

ارسال نظرات