۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۵۰۰۵۸۲
فرزند آیت الله معصومی شاهرودی خبر داد؛

عیادت امام جمعه مشهد از ‌آیت الله معصومی/ حال عمومی آیت الله معصومی مساعد است

حجت الاسلام معصومی، فرزند آیت الله معصومی شاهرودی از بهبود حال عمومی وی خبر داد و گفت: آیت الله علم الهدی در هفته جاری برای دومین بار به عیادت آیت الله معصومی آمد.
آیت الله علم الهدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، وضعیت جسمانی آیت الله علی اصغر معصومی، نماینده سابق استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری که از چندی پیش به دلیل کهولت سن و بیماری هایی نظیر دیابت و فشار بالای خون در بیمارستان رضوی مشهد بستری است، رو به بهبودی است.

حجت الاسلام علی معصومی، فرزند آیت الله معصومی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اعلام این خبر، از پیگیری های مکرر آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی نسبت به وضعیت درمان آیت الله معصومی قدردانی کرد و گفت: آیت الله علم الهدی در هفته جاری برای دومین بار به عیادت آیت الله معصومی آمد و به برکت وجود وی و حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و نیز سفارش های آن ها به گروه پزشکی، حال عمومی ایشان رو به بهبودی است.

وی با اشاره به علت بستری شدن آیت الله معصومی در بیمارستان، خاطرنشان کرد: وی حدود سه ماه پیش در اثر سکته مغزی و اختلال در فرآیند تنفس بستری شد و طی هفته گذشته هوشیاری اش افزایش یافته و به محض این که پزشکان تشخیص دهند، مرخص خواهد شد./۳۰۲/۸۲۰/ب۱

ارسال نظرات