۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۵۰۰۵۶۴
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری:

مجلس نباید درباره سند ۲۰۳۰ سکوت کند

آیت الله موسوی‌اصفهانی با اشاره به اینکه چرا نمایندگان همدان در مجلس شورای اسلامی در سند ۲۰۳۰ مطالبه گر نبودند، گفت: مگر مدرس در اقلیت نبود، آنقدر گفت که شهیدش کردند و به اسوه بدل شد.
آیت الله موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سیدمصطفی موسوی‌اصفهانی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه سوم خرداد و تجلیل از فعالان ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در همدان با بیان اینکه استان همدان در انتخابات ریاست جمهوری سنگ تمام گذاشت، اظهار کرد: از اینکه استان همدان اصلح را انتخاب کرد افتخار می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید خدا را به دلیل مشارکت حداکثری شاکر بود، افزود: در بارگاه خداوند ما به وظیفه الهی خود عمل کردیم و پیروز هستیم و افرادی که به وظیفه الهی عمل نکردند، شکست خوردند.

مدیر حوزه های علمیه استان همدان با اشاره به اینکه حق نداریم ارزش‌ها را زیرپا بگذاریم، خاطرنشان کرد: ما نباید به خاطر رسیدن به هدف، وسیله را توجیه کنیم.

وی با بیان اینکه افرادی که 38 سال کارشان زندان و کشتن مردم بوده است، می‌خواهند حاکم شوند، سخن درستی نیست، گفت: این امر خداوند است که باید محاربین را به سزای عملشان رساند بنابراین منافقین دستگیر شده در عملیات مرصاد باید به سزای اعمالشان می‌رسیدند که رسیدند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه باید انسجام، برادری و اتحاد را حفظ کنیم، خاطرنشان کرد: نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی که ادعا دارند با ما همراه هستند و در راه مقام معظم رهبری گام بردارند، آبرو خرج کرده و در مجلس مطالبه کنند.

وی با اشاره به اینکه چرا نمایندگان همدان در مجلس شورای اسلامی در سند 2030 مطالبه گر نبودند، افزود: مگر مدرس در اقلیت نبود، آنقدر گفت که شهیدش کردند و به اسوه بدل شد.

آیت الله موسوی‌اصفهانی با اشاره به اینکه آیا باید برای جلب رأی مخالفان رهبری اینگونه شعار داد، گفت: با افرادی که در مقابل رهبری ایستادند و حرمت عاشورا را شکستند و آن را محکوم نکردند، چطور آشتی ملی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه اگر مجلس همراه رهبری بود، قبل از مقام معظم رهبری ورود می‌کرد، اظهار کرد: این افراد نمایندگان ما هستند و باید مطالبات ما را پیگیری کنند.

مدیر حوزه های علمیه استان با اشاره به اینکه مطالبه رهبری برای برکناری حقوق‌بگیران نجومی را باید دنبال کرد، تصریح کرد: 9 نماینده استان در مجلس می‌توانند بسیار موثرتر باشند و ما نباید کوتاه بیاییم./۲۰۲/۹۷۹/ب۱

ارسال نظرات