۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷
کد خبر: ۵۰۰۵۵۲
از سوی ستاد مرتلین قرآن کریم استان بوشهر؛

مدیر خبرگزاری رسا در بوشهر تجلیل شد

ستاد مرتلین قرآن در مراسمی از سید حسین موسوی مدیر خبرگزاری رسا در بوشهر به جهت همکاری در برگزاری مراسم و پوشش خبری مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان سال گذشته تجلیل کرد.
مدیر خبرگزاری رسا در بوشهر تجلیل شد

به گزارش خبرنگار خبرگزازی رسا در بوشهر، نشست ستاد مرتلین قرآن کریم استان بوشهر امروز با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار شد.

در این مراسم از سید حسین موسوی خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر به جهت همکاری در برگزاری مراسم و پوشش خبری مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان سال گذشته از سوی آیت الله صفایی بوشهری تجلیل شد.

در بخشی از این مراسم عبدالرضا عبدالله‌زاده، گفت: مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم امسال برای ششمین سال پیاپی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر به پشتیبانی سپاه امام صادق(ع) استان و صدا و سیمای مرکز بوشهر برگزار می شود.

نماینده شورای عالی قرآن در استان بوشهر افزود: اگر این پشتیبانی و حمایت ها صورت نمی گرفت قطعا این کار که مورد توجه شورای عالی قرآن کشور است با چنین کیفیتی اجرا نمی شد.

سرهنگ نصرالله غزنوی نیز در این جلسه بیان داشت: برنامه امسال با سال های گذشته به لحاظ شکلی و محتوایی تفاوت و قدم هایی در این راستا برداشته شده و سید اسدالله حسینی به عنوان دبیر اجرایی ترتیل خوانی نوجوان معرفی شده است.

دبیر ستاد ترتیل قرآن استان بوشهر با اشاره به اینکه در کنار قرآن به عترت نیز توجه شده است اظهار داشت: در همین راستا آقای نجفی به عنوان دبیر ستاد عترت در استان تعیین شده، همچنین آقایان سرخوش جعفری به ترتیب به عنوان مسؤول ترتیل خوانی و تایید و شناسایی قاریان در استان معرفی شدند.

وی افزود: شعار امسال ستاد ترتیل خوانی «تدبر در قرآن» تعیین شده است و همه برنامه ها بر با محوریت این شعار انجام می شود.

غزنوی بیان داشت: با توجه به تقارن روز های 14 و 15 خرداد در ماه مبارک رمضان، برنامه هایی به همین مناسبت نیز پیش بینی شده است.

گفتنی است در این مراسم از اعضای ستاد مرتلین قرآن کریم تجلیل و لوج تقدیری به رسم یادبود به آنها اهدا شد./202/833/ب1

ارسال نظرات