۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲
کد خبر: ۵۰۰۵۵۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

تبلیغ، راه مقابله با آسیب های اجتماعی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تبلیغ را راه مقابله با آسیبهای اجتماعی خواند و گفت: با تبلیغ به موقع و اثرگذار در سایه بصیرت بخشی باید در جهت تحکیم بنیان خانواده تلاش کرد چراکه همه هجمه های فرهنگی برای ضربه زدن به این کانون طراحی شده است.
تبلیغ

حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به گستردگی آسیبهای اجتماعی و تلاش غرب برای اثرگذاری هجمه ها بیان داشت: فعالیت های فرهنگی چشمگیری در جهت مقابله با این هجمه ها صورت می گیرد و این فعالیت ها ضرورت دارد افزایش یابد.

وی با بیان اینکه تبلیغ لازمه مقابله با هجمه ها و کاهش آسیب های اجتماعی است، افزود: در طول سال و به مناسبتهای مختلف از ظرفیت مبلغان بومی و غیر بومی در راستای گسترش فعالیتهای تبلیغی استفاده می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه تبلیغ در زمینه احکام، اعتقادات و مسائل اخلاقی، اجتماعی، رفاهی و اقتصادی صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: ورود روحانیت در این صحنه ها و نهادینه سازی سبک زندکی اسلامی در تبلیغ طلاب اثرگذار است.

وی با اشاره به اعزام مبلغان به مناسبت ماه مبارک رمضان بیان داشت: اولویت برنامه های تبلیغی مبلغان ترویج آموزه های دینی و بصیرت بخشی به جامعه برای جلوگیری از رواج آسیبهای اجتماعی است.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه بنیان خانواده در سایه رواج بی حجابی و بدحجابی در خطر است، افزود: مبلغان اعزامی در این ایام و با حضور در جمع آحاد مردم با روشنگری نبست به تقویت ارزشها در جهت تحکیم بنیان خانواده تلاش می کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه فضای مجازی می تواند فرصت باشد نه تهدید بیان داشت: استفاده صحیح از فضای مجازی از دیگر برنامه های تبلیغی مهم برای مقابله با آسیبهای اجتماعی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه همه هجمه های فرهنگی هر کدام در جهت ضربه زدن به کانون خانواده ها طرحی شده اند، اظهار داشت: با روشنگری بین والدین باید جلوی اهداف شوم دشمن گرفته شود.

وی تصریح کرد: والدین موظف هستند با شناخت آسیبهایی که جوانان آنان را مورد هدف قرار داده است و به کارگیری شیوه صحیح تربیت دینی و اسلامی خانواده و جامعه را در برابر این آسیبها مصون سازند./302/9459/ب1

ارسال نظرات