۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۵۰۰۵۲۴
مدیر حوزه علمیه قزوین:

سوم خرداد یادآور رشادت‌های جوانان حماسه‌ساز ایران اسلامی است

حجت الاسلام عباسی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: سوم خرداد یادآور رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های جوانانی است که با اهدای خون‌ پاک خود، حماسه‌ای عظیم را در تاریخ افتخارات ملی ایران اسلامی به ثبت رساندند.
حجت الاسلام علی عباسی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه قزوین، امروز در جمع مربیان و مبلغان خواهران مرکز پاسخگویی به سوالات دینی حوزه علمیه قزوین، با تبریک فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: سوم خرداد یادآور رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های جوانانی است که با اهدای خون‌ پاک خود، حماسه‌ای عظیم را در تاریخ افتخارات ملی ایران اسلامی به ثبت رساندند.

وی در ادامه افزود: فتح خرمشهر پس از یک سال و نیم اشغالگری ارتش بعث صدام و حامیان منطقه‌ای و بین‌المللی آن، محصول مقاومت، ایثار و شهادت‌طلبی فرزندان ملت ایران در  نبرد با مزدوران استکبار جهانی بود که اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک مقدس وطن در تصرف دشمن باقی بماند و امروز ما باید با روحیه جهادی و انقلابی با هجمه فرهنگی دشمن مقابله کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین در ادامه ابراز کرد: رزمندگان غیور و فرماندهان جان برکف، در سوم خرداد ۶۱ با بروز استعدادهای خود در عرصه‌ مدیریت صحنه‌های حساس و حیاتی، سربلند از امتحان الهی بیرون آمدند.

حجت الاسلام عباسی در ادامه با اشاره به نزدیکی ماه رمضان، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان، فرصتی ارزشمند و مغتنم برای تهذیب و پالایش روح و روان، زدودن زنگارها از دل و برافروختن چراغ معرفت است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شروع ماه مبارک رمضان، در حقیقت عید بزرگی برای مسلمانان است و جا دارد که مؤمنان، ورود این ماه را به هم تبریک بگویند و یکدیگر را به استفاده هرچه بیشتر از فیوضات آن توصیه کنند./101/873/ب1

ارسال نظرات