۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴
کد خبر: ۵۰۰۵۱۰
مدیر مدرسه علمیه خواهران الیگودرز:

ارتقای سطح کیفی آموزش، هدف مدرسه علمیه خواهران الیگودرز است

مدیر مدرسه علمیه خواهران الیگودرز با بیان اینکه ارتقای سطح کمی و کیفی آموزش در اولویت برنامه های مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز است، گفت: در این راستا تلاش می شود جوانانی با استعداد، علاقه مند و توانا جذب شود و تلاش می شود کیفیت فدای کمیت نشود.
دوره های آموزشی

ربابه نجفی، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: جذب طلاب جدیدالورود در راستای سال تحصیلی آینده فرصتی مناسب برای تربیت جوانانی مؤمن، انقلابی و کارآمد در حوزه دین است.

وی با اشاره به نحوه پذیرش طلبه در مدارس علیمه افزود: با برگزاری آزمون های ورودی و دوره های مصاحبه می توان توانایی داوطلبان ورود به حوزه را از نظر علمی و اخلاقی بررسی کرد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران الیگودرز خاطرنشان کرد: با پذیرش افراد با استعداد و نخبه از بین جوانان علاقه مند می توان در ارتقای سطح علمی مدارس نقش آفرین شد.

وی با اشاره به ضرورت قوی بودن پایه علمی طلاب برای تحصیل در حوزه گفت: طلبه ای که از نظر علمی ضعیف باشد در فراگیری علوم دینی ناتوان بوده و به ناچار مجبور به انصراف می شود و این امر موجب ریزش در مدارس می شود.

نجفی در ادامه با بیان اینکه هدف ما از پذیرش و توجه به اینکه افراد با استعداد و توانمند جذب حوزه شود، ارتقای سطح کمی و کیفی آموزشی در مدارس است، اظهار داشت: ما همه تلاش خود را می کنیم که با انتخاب جوانان مستعد جلوی ریزش در مدارس را بگیریم.

مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز میزبان 101 طلبه در حال تحصیل است

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز با اشاره به اینکه این مدرسه در سطح دو فعالیت می کند، خاطرنشان کرد: فاطمیه الیگودرز هم اکنون میزبان 101 طلبه است که در پایه های سطح دو مشغول تحصیل هستند.

وی یادآور شد: به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید بر اساس ظرفیت این مدرسه 35 طلبه جدیدالورود جذب می شود./303/9459/ب1

ارسال نظرات