۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۵۰۰۴۹۹
رییس تبلیغات اسلامی پلدختر خبر داد؛

فعالیت ۷۵ مبلغ در شهرستان پلدختر به مناسبت ماه مبارک رمضان

رییس تبلیغات اسلامی پلدختر از اعزام ۷۵ مبلغ در این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد مبلغ تا پایان ماه مبارک رمضان در پلختر مشغول فعالیت دینی و تبلیغی هستند.
اعزام مبلغ

حجت الاسلام علی صیادی، رییس تبلیغات اسلامی پلدختر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به پیش رو بودن ماه مبارک رمضان، بیان داشت: برای استقبال از این ماه پر برکت مساجد این شهرستان غبارروبی شده اند.

وی با اشاره به اینکه مساجد این شهر آماده میزبانی از روزه داران هستند، افزود: به همه مساجد و اماکن دینی همچون حسینیه ها و امام زادگان پلدختر نیز مبلغ اعزام می شود.

رییس تبلیغات اسلامی پلدختر در ادامه با بیان اینکه 75 مبلغ به شهرستان پلدختر اعزام می شود، خاطرنشان کرد: مبلغان بومی و غیر بومی دو روز پیش از آغاز ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه به تبلیغ می پردازند.

حجت الاسلام صیادی یادآور شد: از این تعداد 50 مبلغ غیر بومی در کنار مبلغان بومی به تبلیغ و ترویج دین و اشاعه آموزه های دینی بین مردم به ویژه نسل جوان و روزه دار می پردازند.

وی یادآور شد: مبلغان اعزامی در مناطق شهری و روستایی پلدختر با اجرای برنامه های مذهبی، دینی و فرهنگی انجام وظیفه می کنند و در راستای نهادینه سازی فرهنگ دینی اقدام می کنند.

رییس تبلیغات اسلامی پلدختر اقامه نماز جماعت، پاسخگویی به شبهات دینی، برگزاری محافل و جلسات تفسیر و قرائت قرآن، برنامه های ویژه شبهای قدر و جشن ولادت امام حسن مجتبی(ع) از دیگر برنامه های مبلغان در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

وی بیان داشت: اجرای مراسم سوگواری، نوحه خوانی و مدیحه سرایی در ایام ضربت خوردن و شب شهادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) و وفات حضرت خدیجه(ع) از دیگر برنامه های مبلغان این شهرستان است./302/9459/ب1

ارسال نظرات