۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۵۰۰۴۸۰
آیت الله علما:

ائمه جماعات در ماه رمضان برای تعمیق باورهای دینی جوانان تلاش کنند

آیت الله علما گفت: مساجد تمهیدات لازم را برای جذب جوانان و ماندگار شدن آنها در مساجد فراهم کنند، ائمه جماعات از این فرصت در جهت تعمیق باورهای دینی در جوانان بالاترین بهره را ببرند.
آیت الله علما

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی است ابراز داشت: ماه مبارک رمضان ماه برکت و عنایت الهی و فرصتی در جهت خودسازی و تقرب به درگاه الهی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: عظمت ماه رمضان به قدری است که بهره بردن از تمامی این لحظات زمینه های تعالی انسانها را فراهم می کند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه افزود: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای انس با قرآن، نماز و احکام الهی است، ماه رمضان فرصتی است که آیات قرآن را در جامعه نهادینه کرده تا در ایام دیگر مؤمنان اهتمام بیشتری به این کتاب آسمانی داشته باشند.

این مسؤول با تأکید بر توجه به تعظیم شعائر دینی یادآور شد: مناسبت های مختلف دینی باید به گونه ای باشد که در سطح شهر این مهم نمایان باشد، توجه به تعظیم شعائر دینی ایمان مردم را افزایش می دهد زیرا جامعه با دیدن بنرها و یا مطالبی درباره ماه مبارک رمضان توجه بیشتری نسبت به عتقویت اعتقاد دینی خود خواهند داشت.

وی در ادامه بیان داشت: مساجد تمهیدات لازم را برای جذب جوانان و ماندگار شدن آنها در مساجد فراهم کنند، ائمه جماعات از این فرصت در جهت تعمیق باورهای دینی در جوانان بالاترین بهره را ببرند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: طلاب و روحانیان نسبت به پررنگ ساختن فریضه امر به معروف و نهی از منکر و بیان احکام دینی در منابر خود توجه ویژه ای داشته باشند.

آیت الله علما مطرح کرد: امروز دزدان فرهنگ و ناموس مردم با ترویج ابزاری، جوانان و خانواده ها را به سمت بی بندوباری و بی حجابی سوق می دهند، توجه هر چه بیشتر به قرآن و پیاده سازی احکام آن در زندگی سدی محکم در برابر حربه های دشمنان است.

وی در پایان تأکید کرد: دشمنان درپی آن هستند که روحانیت را به حاشیه بکشانند، به حاشیه کشاندن حوزه های علمیه و روحانیان زمینه سقوط نظام و تسلط دشمنان بر انقلاب را فراهم می کند./۸۵۷/۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات