۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۵۰۰۴۷۴
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

فتح خرمشهر نتیجه پایمردی و مقاومت ملت ایران بود

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه عملیات فتح خرمشهر یکی از ارزشمندترین عملیات‌های دفاع مقدس بود، گفت: این روز، روز نتیجه پایمردی و مقاومت ملت ایران بود که در برابر کفر جهانی جانانه ایستاد و پیروز شد.
سلیمانی

آیت الله عباسعلی سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان گفت: امروز دشمنان نظام و انقلاب، حمله به روحیه ایثار و شهادت طلبی را در دستور کار خود قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: سوم خرداد روزی‌ است که فاتحان و حماسه‌آفرینان آن رویای دشمنان اسلام را نقش‌ بر آب کردند و اندیشه تسلط بر ایران اسلامی برای همیشه باطل شد.

وی با اشاره به ضرورت تبیین حماسه بزرگ آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: نسل‌های جدید باید حکایت رشادت و شهامت پدران و بزرگان خود را باور کرده و در دفاع از کیان میهن اسلامی دنباله‌رو راه پر برکت رزمندگان اسلام باشند.

آیت الله سلیمانی خاطرنشان کرد: در این روز رزمندگان اسلام در برابر بیش از ۴۸ کشور به سرکردگی صدام ملعون که اجتماع کرده بودند تا نور انقلاب اسلامی را خاموش کنند، سینه سپر کردند و مانع تحقق مطامع شوم دشمنان شدند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه عملیات فتح خرمشهر یکی از ارزشمندترین عملیات‌های دفاع مقدس بود، بیان کرد: این روز، روز نتیجه پایمردی و مقاومت ملت ایران بود که در برابر کفر جهانی جانانه ایستاد و پیروز شد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه امنیت و آسایش امروز در جامعه را مدیون خون شهدا هستیم گفت: آنچه باعث پیروزی و اقتدار ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس و تداوم این انقلاب شد، روحیه انقلابی و پیروی از مکتب عاشورای امام حسین (ع) بود./۸۳۱/۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات