۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۵۰۰۴۵۸
آیت الله طبرسی:

رقابت های انتخاباتی به رفاقت و همدلی برای تعالی نظام اسلامی تبدیل شود

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که رقابت های انتخاباتی امروز باید به رفاقت و همدلی برای رشد و تعالی نظام و انقلاب اسلامی تبدیل شود، گفت: رییس جمهور منتخب، رییس جمهور ۸۰ میلیون ایرانی است که باید در جهت خدمت و رفع مشکلات و دغدغه های عموم مردم گام بردارد.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه درمازندران بعد از ظهر امروز در گردهمایی علما و روحانیان استان در مصلی امام خمینی(ره) ساری با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های تبلیغی و معنوی این ماه پرفیض از سوی روحانیت تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران  با بیان این که لحظه های معنوی ماه مبارک رمضان تکرار ناشدنی است، افزود: اگر نتوانیم از این لحظه های معنوی بهره مناسب ببریم به حتم ضرر خواهیم کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که روحانیت در ترویج احکام دینی و ارزش های اسلامی در جامعه رسالت سنگینی بر عهده دارد، تصریح کرد: تلاش ها و از خود گذشتگی های علما و روحانیان موجب جایگاه امروز اسلام ناب در جامعه شده است.

آیت الله طبرسی با بیان این که اگر علما و بزرگان دینی نبودند امروز دین و اسلام ناب جایگاه فعلی را دارا نبود، تصریح کرد: علما و روحانیان در مسیر اعتلای دین مبین اسلام تلاش و از خودگذشتگی های بسیاری کردند و متحمل زحمات بسیاری شدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که امروز نیز حفظ جایگاه دین و ارزش های اسلامی در جامعه در گرو حضور در صحنه روحانیت است، ادامه داد: علما و روحانیت اگر لحظه ای عرصه دفاع از دین را رها کنند به حتم دشمنان به خواسته ها و اهداف شوم خود دست خواهند یافت.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که نظام سلطه از نقش آفرینی و حضور در صحنه روحانیت بسیار هراسان و عصبانی است، گفت: دشمنان هر چه در توان داشتند به منظور تضعیف دین و جایگاه روحانیت به کار گرفتند، اما با هوشیاری و بصیرت روحانیت و همچنین همراهی و حمایت های مردم شکست خوردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که جایگاه امروز روحانیت سنگین تر از هر زمان دیگری است، افزود: در شرایطی که دشمن تمام قد در برابر دین و ارزش های ناب اسلامی ایستاده و به دنبال نابودی کامل آن است، روشنگری روحانیت در این خصوص می تواند بسیار اثرگذار باشد.

امام جمعه ساری با اشاره به این که امروز دشمنان انقلاب اسلامی از رشد و تعالی این انقلاب عظیم عصبانی و ناراحت هستند و همه توان خود را برای نابودی آن به کار گرفته اند، گفت: روحانیت به عنوان طلایه داران عرصه دفاع دین و نقلاب رسالت سنگینی در حراست و پشتیبانی از این نظام الهی بر عهده دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که روحانیت همواره مهم ترین پشتیبان انقلاب اسلامی بوده است، افزود: امروز روحانیت علیرغم همه فشارها و تلاش های دشمنان با قدرت در صحنه دفاع از انقلاب و نظام حضور دارند و همه مشکلات و بحران ها را به جان خریده است.

آیت الله طبرسی با هشدار نسبت به گسترش روز افزون شبهات سیاسی و اعتقادی در جامعه اسلامی از سوی دشمنان نظام دینی، گفت: حوزه های علمیه و روحانیت هوشیار و همیشه در صحنه باید به صورت علمی و مستدل پاسخگوی این شبهات ایجاد شده از سوی دشمنان باشند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که گسترش شبهات اعتقادی و سیاسی از سوی دشمنان خطر بزرگی در برابر ترویج صحیح اسلام ناب در جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: روحانیت به عنوان طلایه دار عرصه تبلیغ دین باید با پاسخگویی مستدل و قانع کننده به شبهات مطرح شده مسیر را برای ترویج و پذیرش صحیح مبانی دینی و اعتقادی فراهم کند.

امام جمعه ساری با بیان این که امروز خط تخریب روحانیت از سوی دشمنان داخلی و خارجی همچنان ادامه دارد، افزود: تقویت جایگاه و حضور روحانیت در عرصه و صحنه های مختلف این نظام پاسخ محکمی به مخالفان جریان روحانیت است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستان در 29 اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در این انتخابات برگ زرینی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است که موجب بیمه شدن این انقلاب الهی می شود.

آیت الله طبرسی با بیان این که بسیاری از دشمنان و مخالفان انقلاب اسلامی چشم به این انتخابات مهم دوخته بودند، تصریح کرد: اما ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی با خلق حماسه ای ماندگار همه توطئه ها و نقشه های دشمنان را خنثی کردند و ثابت کردند که پشتیبان حقیقی انقلاب اسلامی هستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که فشارها و تحریم های دشمنان علیه ملت ایران هیچ تأثیری در اراده ملت ایران نداشته و ندارد، افزود: این مردم در هشت سال دفاع مقدس علیرغم همه مشکلات و سختی های حاکم بر آن دوران بر دشمن بعثی پیروز شدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که رقابت های انتخاباتی امروز باید به رفاقت و همدلی برای رشد و تعالی نظام و انقلاب اسلامی تبدیل شود، خاطرنشان کرد: رییس جمهور منتخب، رییس جمهور 80 میلیون ایرانی است که باید در جهت خدمت و رفع مشکلات و دغدغه های عموم مردم گام بردارد.

وی با اشاره به این که نزدیک به 40 سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و همچنان شاهد حمایت مردم از آرمان‌های انقلاب اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری هستیم، گفت: جمهوری اسلامی ایران در بین مردم ایران اسلامی چنان محبوبیتی دارد که هیچ کشوری در دنیا نمی‌تواند طعم واقعی دموکراسی را بچشد./۹۵۰/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات