۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۵۰۰۴۵۳
نماینده ولی فقیه در ایلام:

خانواده های شهدا یادگاران دفاع مقدس هستند

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال دارد.
حجت الاسلام و المسلمین لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در اسان و امام جمعه ایلام، امروز به مناسبت سالروز فتح خرمشهر با خانواده های معظم شهدا دیدار و اظهار داشت: خون شهدا نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کرد و امروز شاهد تنومند شدن این درخت مبارک هستیم.

وی افزود: خانواده های شهدا و جانبازان که یادگاران دفاع مقدس هستند باید پاس داشته شوند و دیدار با خانواده شهدا از افتخارات است.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال دارد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی عنوان کرد: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

وی با بیان اینکه همین خون شده سبب ناکامی دشمنان نظام اسلامی شده است، گفت: امروز دشمنان با وجود همین شهداست که نمی توانند چشم طمع به کشور ما داشته باشند و به این باور رسیده اند که نسل های امروزی و فرزندان همین شهدا، ادامه دهنده راه شهدا هستند و قطره قطره خون شهدا برای ملت ایران ارزشمند و پایدار است.

نماینده ولی فقیه در ایلام با اشاره با سالروز فتح خرمشهر ابراز کرد: رزمندگان غیور و فرماندهان جان برکف، در سوم خرداد ۶۱ با بروز استعدادهای خود در عرصه‌ مدیریت صحنه‌های حساس و حیاتی، سربلند از امتحان الهی بیرون آمدند.

امام جمعه ایلام تصرح کرد: اين پيروزي بزرگ در حالي به دست آمد كه قدرت‌هاي بزرگ و بسياري از كشورهاي منطقه به طور همه‌جانبه از رژيم بعثي عراق پشتيباني مي‌كردند و كمك‌هاي مالي، تسليحاتي و اطلاعاتي زيادي را در اختيار رژيم عراق گذاشته بودند، حتي از نفوذ خود در سازمان‌هاي بين‌المللي نيز براي حمايت از اين كشور استفاده مي‌كردند.

گفتنی است در این دیدار خانواده های معظم شهدا مشکلات خود را با نماینده ولی فقیه در ایلام در میان گذاشتند./۸۷۹/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات